فونیکسریمکسبهتام

از شایعه تا واقعیت؛ زیر گرفتن دانشجو در واحد علوم و تحقیقات

عصر خودرو- همزمان با انتشار اخبار و گزارش هایی مبنی بر زیر گرفتن دو دانشجو توسط خودروی حامل یکی از مسئولان دانشگاه آزاد این مسئله از سوی برخی مسئولان دانشگاه تکذیب شد .

از شایعه تا واقعیت؛ زیر گرفتن دانشجو در واحد علوم و تحقیقات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برای دومین روز متوالی است که در محل این دانشگاه نسبت به آنچه بی مبالاتی و بی لیاقتی مسئولان دانشگاه در حفاظت از جان همکلاسی های خود نام می برند، تجمع کرده اند.

    سه شنبه گذشته سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به جانباختن 10 دانشجو و زخمی شدن 25 نفر منجر شد.
    در فیلمی که در فضای مجازی در حال انتشار است ، خودروی ال نود سفید با سرعت بسیاری در محوطه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در حال حرکت است و تعدادی از دانشجویان به دنبال ماشین دویده و قصد متوقف ساختن خودرو را دارند. در بخش دیگر تصاویر دو دانشجوی مصدوم دختر روی زمین افتاده و خودرو آمبولانس در محل برای مداوای آن ها حضور یافته است.
    در حالی که مسئولان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، خبر زیر گرفتن دانشجویان توسط خودروی فردی که مشخص نیست حامل کدام مسئول دانشگاه آزاد را تکذیب می کنند، اما در فیلمی دیگر هنگام حضور دادستان کل کشور و دادستان تهران در جمع معترضین، آنها مدعی هستند که خودرو حامل طهرانچی یا رئیس واحد علوم تحقیقات با همکلاسی های آنها برخورد کرده است .
    این دانشجویان همچنین خواهان برخورد دادستانی با مقصران سانحه علوم و تحقیقات شدند. هنوز این فیلم توسط هیچ مرجع رسمی تایید نشده است .
    پیش از طهرانچی، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری به همراه عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در میان دانشجویان معترض واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد حضور یافتند و از نزدیک در جریان مطالبات دانشجویان قرار گرفتند.

    ** برخوردهای امنیتی حراست
    همچنین گزارش های دیگری حاکی از برخورد امنیتی نیروهای حراست دانشگاه با دانشجویانی است که اقدام به عکاسی و فیلم برداری با گوشی های خود می کنند.
    حراست دانشگاه علوم تحقیقات نیز با خبرنگار افتخاری ایرنا برخورد بسیار بدی داشته ، گوشی وی را گرفت ، اقدام به ضبط آن کرد و محتویات تلفن همراه او شامل عکس، پیامک و غیره را مورد بازرسی دقیق قرار داد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط