فونیکسریمکسبهتام

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری خبر داد

تسهیلات شهرداری تهران برای ساکنین محدوده طرح ترافیک

عصر خودرو- رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک گفت: ساکنین محدوده طرح ترافیک می توانند یک بارتا قبل از ۸:۳۰ صبح از محدوده خارج و بعد از ۱۷ وارد محدوده شوند و اگر بخواهند در ساعات میانی تردد کنند باید هزینه پرداخت کنند.

تسهیلات شهرداری تهران برای ساکنین محدوده طرح ترافیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، شهروندان  خواستار رسیدگی  "مشکلات پیش آمده برای شهروندان ساکن محدوده طرح ترافیک پس از اجرای قانون جدید شدند."

    هموطنان عنوان کردن«به دلیل اجرای قانون جدید طرح و ترافیک ساکنان محدود طرح و ترافیک عملا به صورت زندانی در این محدوده درآمده اند. در قانون جدید ساکنان این محدوده از ساعت 8:30 لقایت 17 عملا امکان خروج خودروی خود از محدوده را ندارند. همچنین روزهای پنجشنبه با برداشتن طرح شاهد شلوغی شدید خیابان های اطراف محدوده طرح و ترافیک هستیم به طوری که بعضا مشاهده شده است از درب منازل خودروها در ترافیک بسیار شدیدی قرار میگیرند. به نظر می رسد شهرداری تهران تمهیدات بیشتری را برای ساکنان محدوده جهت جابجایی در محدوده طرح ایجاد کنند. پیشهاد می شود که مانند سابق خروج از طرح که عملا خروج یک خودرو از محدوده طرح و ترافیک هست را آزاد نموده و ورود به طرح را شامل اخذ عوارض کنند تا شهروندان ساکن محدوده عملا از زندانی که ناخواسته برای آنها فراهم شده است خارج شوند.»

    به دلیل اجرای قانون جدید طرح و ترافیک ساکنان محدود طرح و ترافیک عملا به صورت زندانی در این محدوده درآمده اند. در قانون جدید ساکنان این محدوده از ساعت 8:30 لقایت 17 عملا امکان خروج خودروی خود از محدوده را ندارند. همچنین روزهای پنجشنبه با برداشتن طرح شاهد شلوغی شدید خیابان های اطراف محدوده طرح و ترافیک هستیم به طوری که بعضا مشاهده شده است از درب منازل خودروها در ترافیک بسیار شدیدی قرار میگیرند. به نظر می رسد شهرداری تهران تمهیدات بیشتری را برای ساکنان محدوده جهت جابجایی در محدوده طرح ایجاد کنند. پیشهاد می شود که مانند سابق خروج از طرح که عملا خروج یک خودرو از محدوده طرح و ترافیک هست را آزاد نموده و ورود به طرح را شامل اخذ عوارض کنند تا شهروندان ساکن محدوده عملا از زندانی که ناخواسته برای آنها فراهم شده است خارج شوند.»

    مصطفی قنبرنژاد مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران در این باره گفت: محدوده طرح ترافیک از سال 1358 در تهران آغاز شده و ورود و خروج به  این محدوده باید با مجوز صورت می‌گرفت.

    وی ادامه داد: تا سال گذشته زیرساخت‌های ما تکمیل نبود اما این طور نبود که هر کس می‌خواهد وارد محدوده و خارج شود. برخی از افراد روزانه طرح می‌خریدند و برخی سالیانه و مشخص بود کدام خودرو مجاز و کدام خودرو غیرمجاز است.

    مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از امسال بحث عدالت‌محوری سرلوحه کار قرار گفت، گفت: باید ورود و خروج تمام خودروها کنترل شود و برای ساکنین محدوده طرح ترافیک نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شد تا قبل از 8:30 صبح باید از محدوده خارج و بعد از 17 وارد محدوده شوند.

    قنبرنژاد ادامه داد: اگر در بین ساعات هم بخواهند در محدوده تردد کنند باید مانند سایر شهروندان عوارض ورود و خروج خود را پرداخت کنند.

    مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران گفت: شهروندان می‌توانند در سامانه MY.TEHRAN ثبت‌نام کرده و حساب خود را شارژ کنند.

    وی در خصوص شلوغی محدوده طرح ترافیک در روزهای پنج‌شنبه گفت: در گذشته از ساعت 13:30 به بعد محدوده طرح ترافیک قفل می‌شد در حال حاضر ترافیک را توزیع کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد در محدوده‌های اداری و مسکونی ترافیک زیاد نیست اما در محدوده‌های تجاری ترافیک وجود دارد که البته در طول هفته هم در این محدوده‌ها ترافیک وجود دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو