فونیکسریمکسبهتام

طراحی فضای لوکس یک ون مرسدس بنز

عصر خودرو-ایتال دیزاین در اقدامی جالب یکی از ون‌های ساده مرسدس بنز را به یک خودروی لوکس و فوق العاده تبدیل کرده است. ایتال دیزاین در این طراحی از یک شرکت چینی کمک گرفته است.

طراحی فضای لوکس یک ون مرسدس بنز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶:۰۰
  • طراحی فضای لوکس یک ون مرسدس بنز
  • طراحی فضای لوکس یک ون مرسدس بنز
  • طراحی فضای لوکس یک ون مرسدس بنز
  • طراحی فضای لوکس یک ون مرسدس بنز

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، این طراحان و افترمارکت‌ها برای بدنه خودروی مورد نظر نوارهای کرومی استفاده کرد‌ه اند که جذابیت و سرسختی ویژه‌ای به آن می‌بخشد. جلو پنجره مرسدس در این ون نیز دارای حجم بیشتری از فلز کروم است که قطعا به زیبا کردن بیشتر آن کمک می‌کند. از طرفی چراغ‌های روزتاب در نمای جلو و سپر رخ خودرو را تغییر داده است.اما ظاهر خارجی تغییرات زیادی نشان نداده و اصل تحول درون کابین اتفاق می‌افتد. در فضای درونی چرم و چوب هویت و اصالت خودرو را تعیین می‌کند. این فضا پر از نمایشگرهای بزرگ است و صفحات تشخیص اثر انگشت نیز در این فضا دیده می‌شوند.

در این طراحی بخش راننده و سرنشینان ون در بخش انتهایی کاملا از هم تفکیک شده‌اند و بین صندلی‌ها یک صفحه لمسی برای تنظیمات صندلی وجود دارد.برای هر صندلی نیز یک نمایشگر شخصی برای دسترسی به صفحه اطلاعات و سرگرمی وجود دارد.ایتال دیزاین این خودرو را برای شرکت ها و مدیران پرسفر طراحی کرده، اما فضای کامل و لوکس خودرو می‌تواند برای استفاده خانواده‌ها نیز مناسب باشد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط