فونیکسریمکسبهتام

تردد در برخی از جاده های کردستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در مسیرهای دیواندره - سقز و سقز - مریوان بارش شدید برف و کولاک وجود دارد و تردد در این مسیرها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تردد در برخی از جاده های کردستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، دانش زندی   اظهار داشت: تردد در محدوده گردنه توت سرخان و کانی کن در این مسیرها نیاز به زنجیر چرخ دارد ضمن اینکه در راه های روستایی هم کندی تردد و لغزندگی جاده گزارش شده است.
    وی اضافه کرد: امروز به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان، راهداران بیش از یک هزار کیلومتر از راه های اصلی و روستایی را برف روبی کردند.
    وی افزود: 475 راهدار بخش دولتی در قالب 40 اکیپ و 48 گشت با 323 دستگاه ماشین آلات راهداری در طرح زمستانی در جاده های کردستان حضور دارند.
    رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: در اغلب گردنه های استان هم به دلیل وجود مه غلیظ، دید افقی به 20 تا 50 متر رسیده است.
    زندی با بیان اینکه تمام مسیرهای استان باز و تردد در آنها برقرار است، اضافه کرد: کسانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، حتما تجهیزات زمستانی شامل پتو، غذا و زنجیرچرخ را همراه داشته و از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو مطمئن باشند.
    وی تاکید کرد: شماره تماس 141 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه های کردستان هستند اما توصیه می شود مردم از سفرهای غیرضروری به ویژه در طول شب خودداری کنند.
      استان کردستان دارای یک هزار و 890 کیلومتر راه بین شهری، 6 هزار و 190 کیلومتر راه روستایی، 38 گردنه بین شهری ،66 گردنه روستایی و 25 راهدارخانه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط