فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ:

استفاده از خودرو در زمستان بیشتر می‌شود

عصر خودرو- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در آستانه‌ فصل زمستان قرار داریم که حجم استفاده از خودرو در آن بالا می‌رود و در کنار آن لغزنده شدن خیابان‌ها و جاده‌ها و بعضاً یخ‌زدگی زمینه افزایش ترافیک را افزایش می‌دهد.

استفاده از خودرو در زمستان بیشتر می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس, رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با مشارکت ارگانهای مرتبط شهری از جمله فرمانداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مرکز اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، راهداری، مدیریت بحران، تاکسیرانی و... صبح امروز در بوستان ولایت برگزار شد.

    سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: مردم عزیز باید بدانند جمع کثیری که برای آرامش آنان تلاش می‌کنند، همواره در این راستا آمادگی کامل دارند.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: اگر امروز مردم حتی در روز‌های بارانی دارای آسایشی بدون دغدغه هستند به خاطر خدمات بی‌شائبه همین عزیزان است.

    وی افزود: در واقع برنامه‌هایی که امروز شاهد بودیم، بیانگر نظم و توانمندی و اقتدار پلیس در خدمات رسانی به مردم عزیز و برخورد با برهم‌زنندگان انضباط اجتماعی است. 

    فرمانده انتظامی پایتخت تاکید کرد:برهم زنندگان انضباط اجتماعی باید بدانند مردانی زحمتکش در این کشور حضور دارند تا از مردم خود دفاع کنند.

    سردار رحیمی افزود: ما در آستانه‌ فصل زمستان قرار داریم که حجم استفاده از خودرو در آن بالا می‌رود و در کنار آن لغزنده شدن خیابان‌ها و جاده‌ها و بعضاً یخ‌زدگی زمینه افزایش ترافیک را افزایش می‌دهد؛ بنابراین لازم بود ما خود را آماده و تجهیز کنیم.

    وی گفت: رزمایشی که امروز برای اولین بار در پایتخت برگزار شد نشانه وحدت، همدلی و هماهنگی همه دستگاه‌هایی است که در حال خدمت رسانی به مردم عزیزمان در تهران بزرگ و‌ام القرای جمهوری اسلامی ایران هستند.

    سردار رحیمی یادآور شد: برف سنگینی که چهار، پنج سال پیش بارید، مشکلات زیادی برای مردم رقم زد و اکنون پیش از اینکه این اتفاقات بیفتد با هماهنگی دستگاه‌ها شرایط را پیش بینی کرده‌ایم.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طبیعتاً اقدامات دستگاه‌های مختلف در این رزمایش می‌تواند الگویی برای سایر شهر‌های کشور باشد تا ببینند که پلیس چگونه در کنار راهداری، اورژانس، آتش‌نشانی هلال‌احمر و ... با برادری و همدلی در راستای هم افزایی در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کند.

    سردار رحیمی تاکید کرد: البته اگر همراهی و هماهنگی مردم نباشد قطعا نتیجه مناسب به دست نمی‌آید; تقاضا و انتظارمان از مردم این است که در راستای مدیریت این شرایط با پلیس و سایر دستگاه‌ها همکاری کنند تا دچار مشکل نشویم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو