فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

تردد در تمام محورهای زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و باران تمام سطح جاده های استان زنجان خیس و لغزنده است و تردد درتمام محورهای استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تردد در تمام محورهای زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ عباس مظفری  به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش برف و باران تمام سطح  جاده‌های استان زنجان خیس و لغزنده است و تردد در تمام محورهای استان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

    وی اظهار کرد:  محور قیدار به ابهر که از دیروز به علت برودت هوا مسدود بود صبح امروز بازگشایی شد و امروز برای تردد رانندگان مشکلی وجود ندارد.

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت:  طی 24 ساعت گذشته براثر بارش برف و کولاک  در محورهای استان زنجان  هفت مورد تصادف جرحی و خسارتی درجاده‌های استان زنجان رخ‌داده  و خوشبختانه مورد حادی وجود نداشت.

    مظفری تأکید کرد:  در حال حاضر تردد در گردنه‌های قلی کندی در مسیر زنجان  به دندی، پا پایی در محور زنجان به بیجار، زنجان به طارم و گردنه زنجان  به تهم - چورزق، تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

    وی یادآور شد: در حال حاضر مه غلیظ در آزادراه زنجان به قزوین، زنجان به طارم،  تهم به چو رزق، زنجان به بیجار، زنجان به دندی و گردنه‌های کوهستانی استان زنجان حاکم و این امر باعث کاهش دید رانندگان شده است.

    مظفری افزود: رانندگان حتماً برای تردد در جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی استان خودرو خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط