فونیکسریمکسبهتام

سرمایه‌گذاری برای تولید دو نوع خودرو در گیلان

عصر خودرو- فرهاد دلق پوش در حاشیه بازدید از واحد صنعتی قطعات جلوبندی خودرو در شهر لاهیجان گفت: ایران رتبه شانزدهم را در صنعت خودروی جهان دارد و شرکت های قطعه سازی پشتیبان لاینفک خودروسازان هستند و این صنعت یکی از صنایع پیشتاز در عصر تکنولوژی امروزی محسوب می‌شود.

سرمایه‌گذاری برای تولید دو نوع خودرو در گیلان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان کسب و حفظ این رتبه در شرایط دشوار تحریم‌های بین‌المللی را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: مدیریت کیفیت قطعات تولیدی، خدمات پس از فروش، موفقیت در بازاریابی؛ سه عامل کلیدی امیدوار کننده در جهت رقابت بیشتر در عرصه صنعت خودرو بوده که این مهم نشانگر اهمیت ویژه ای از جایگاه قطعه سازی در این صنعت است.

    وی در ادامه ضمن دیداربا جمعی از سرمایه‌گذاران تولید خودرو که با هماهنگی و حضور ذبیح الله نیکفر نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، اظهار داشت: برای ایجاد کارخانه تولید دو نوع خودروی سبک در استان گیلان این سرمایه گذاران با حمایت و ترغیب این سازمان در آینده نزدیک اقدام خواهند کرد.

    متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اعلام این خبر تصریح کرد: حسب طرح ارائه شده در راستای تولید خودرو، پیش بینی می شود زمینه اشتغال 5 هزار نفر به صورت مستقیم در استان فراهم گردد.

    گفتنی است شرکت قطعه سازی جلوبندی خودرو از جمله واحدهای دانش بنیان صنعتی مستقر در شهرستان لاهیجان است که هم اکنون با تولید 75 قطعه، بستر اشتغال 105 نفر را در این واحد فراهم کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط