فونیکسریمکسبهتام

آیت الله صدیقی:

کارگران ایران خودرو آبروی صنعت کشور هستند

عصر خودرو- امام جمعه موقت تهران و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امیدواریم شرکت ایران خودرو بتواند با عرضه محصول خوب و با کیفیت و کار خوب، آبروی ایران و اسلام و باعث افتخار ایرانیان باشد.

کارگران ایران خودرو آبروی صنعت کشور هستند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، آیت الله صدیقی در پنجمین مجمع دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی کشور که با حضور مهندس یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، امر به معروف و نهی از منکر را فریضه الهی خواند و گفت: باید مبلغ خوبان در سازمان ها و نهادها باشیم .باید خوبی ها را برجسته و بدی ها را کم رنگ کرد.

    رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان این که عقل است که قانون را برای جامعه ضروری می داند گفت: اگر قانون حقوق افراد را مشخص و خط کشی نکند افراد به حقوق هم تعرض می کنند.

    وی تاکید کرد: حکومت و بعد از آن نظارت عمومی که حق همه افراد جامعه است ضمانت اجرای قانون در جامعه است.

    آیت الله صدیقی تاکید کرد: در اسلام حکومت برای نگهبانی از حقوق مردم تاسیس شده و متعلق به مردم است. در حکومت عدل و دینی هر کس که به مسئولی مراجعه می کند باید با سربلندی برگردد.

    وی خطاب به احیاگران امربه معروف گفت: باید با کمک رسانه ها و شبکه های اجتماعی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را احیا کرد و آن را در جامعه جاری کرد.


    در صنعت خودرو سازی سربلند باشیم

    آیت الله صدیقی در آیین افتتاح نمازخانه جامع شهدای ایران خودرو نیز اظهار کرد: همانطور که با انقلاب توانستیم صاحب دانش هسته ای شویم و موشک بسازیم و به آن مباهات کنیم باید در صنعت خودروسازی نیز بتوانیم سربلند باشیم.

    وی تاکید کرد: باید به توان داخلی و مهندسان و کارگران متخصص تکیه کنیم و از شرکت های خارجی بی نیاز باشیم.

    امام جمعه موقت تهران به نقش مسجد در کشور اسلامی تاکید کرد و گفت: در مملکت به مسجد و فرهنگ دینی در دانشگاه ها و غیر دانشگاه باید توجه ویژه ای شود.

    آیت الله صدیقی اولین وظیفه دولت اسلامی را اقامه نماز خواند و گفت: لازمه اقامه نماز ساخت محل های مناسب است تا مردم به نماز رونق بدهند. خواندن نماز در گوشه ای برپا کردن نیست. باید نماز توسط اجتماع عظیم خوانده شود.

    وی افزود: ایمان در مسجد رشد می کند و در جایی که ایمان رشد کرد کم کاری و خیانت ایجاد نمی شود و همه یکدیگر را به دینداری و امانتداری تشویق می کنند، این آثار و برکات نماز است.

    وی خطاب به کارگران ایران خودرو گفت: خدا به شما کارگران ایران خودرو قوت بدهد و عزت و آبروی شما را حفظ کند و و به دست پرتوان و زحمت کش شما آبروی کشور را حفظ کند و به زندگی تان برکت دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو