فونیکسریمکسبهتام

بررسی کوتاه کراس‌اوور کامپکت جک؛

دلایلی برای خرید جک S۳

عصر خودرو- کرمان موتور، یکی از خودروسازان مطرح و قدیمی ایران است که در سال ۹۰-۹۱ تولید محصولات جک را با مدل J۳ سدان و هاچ‌بک آغاز کرد و سپس با توجه به کیفیت محصولات این خودروساز چینی اقدام به تولید دیگر مدل‌ها و کلاس‌های جک کرد.

دلایلی برای خرید جک S۳
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محصول بعدی این خودروساز سدان J5 بود که از استقبال بی نظیری مواجه شد و به سرعت به فروش خوبی نیز دست یافت. پس از آن شاسی بلند S5 نیز به بازار عرضه شد که لقب قوی‌ترین شاسی بلند ساخت داخل را به خود اختصاص داد و باز هم نام کرمان موتور و جک را بر سر زبان‌ها انداخت. مدیران کرمان موتور با توجه به اینکه امروزه کراس اوور‌ها نقش پر رنگی را در بازار دارند تصمیم بر آن گرفتند که یک خودرو کراس‌اوور را به بازار عرضه کنند تا سهم بیشتری را از بازار از آن خود کنند.این محصول S3 بود که در نوشتار زیر به نکاتی که باید این محصول را خریداری کرد اشاره شده است.
    در حال حاضر کراس‌اوورها از هر کلاس دیگری محبوب‌تر و پرفروش تر هستند. دلیل این محبوبیت کاملا مشخص است زیرا شما با مبلغی کمتر از یک شاسی بلند خودرویی در آن حد و اندازه و بعضا  با پیشرانه‌ای با همان قدرت تهیه می کنید.
    جک S3 با پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری توان تولید 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور را داراست که این نیرو از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.
    این پیشرانه مصرف سوخت فوق‌العاده‌ 6 لیتر در صد کیلومتر را به ثبت می‌رساند که با توجه به باک 45 لیتری از نظر مالی برای خریدار کاملا به صرفه است. از نظر طراحی نیز این خودرو نسبت به دیگر رقبا چهره‌ای ماندگارتر و اسپرت‌تری دارد که باعث می‌شود برای بیننده تکراری و خسته کننده نباشد. داخل خودرو نیز با توجه به ابعاد و کلاس، ساده و همراه با متریال خوب طراحی شده تا با نمای خارجی خودرو همخوانی داشته باشد.ابعاد S3 کاملا ابعاد یک کراس‌اوور کامپکت است که با خودرو‌هایی که به زور و با اضافه کردن گلگیر پلاستیکی و ارتفاع فنر در این کلاس جا داده شده‌اند متفاوت است.این ابعاد باعث می‌شود تا رانندگی با آن لذت بخش و همزمان در شهری مانند تهران ساده باشد.
    S3 از نظر فضای داخلی با توجه به فاصله بین دو محور 2560 میلیمتری و صندوق بار با ظرفیت 600 لیتر، بسیار جادار و مناسب برای سفرهای خانوادگی و همینطور حمل بار‌های خانواده است. ایمنی مناسب یکی دیگر از ویژگی های رقابتی جک S3 به شمار می رود. 46 درصد بدنه از ورق های فولادی محکم و 33 درصد آن از فولاد گالوانیزه تشکیل شده است. جک S3 از ایربگ راننده و سرنشین جلو بهره می برد و به سیستم های کمکی در رانندگی همچون ترمز کمکی هیدرولیکی HBA، کنترل ESC و سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی HAC مجهز شده است. جک S3 در تست های تصادف موسسه ایمنی C-NCAP موفق شده 5 ستاره را در کارنامه خود ثبت کند.از امکانات این خودرو نیز می‌توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو-آیینه های جانبی برقی-کنترل فشار باد چرخ ها-کامپیوتر سفری-تهویه مطبوع اتوماتیک-صندلی های چرمی-سیستم کنترل پایداری الکترونیکی-سنسور پارک عقب-سانروف برقی-سیستم کنترل ایستایی در سربالایی-سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو-چراغ های روشنایی در روز-چراغ های اتوماتیک جلو-تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط