فونیکسریمکسبهتام

باند سارقان لوازم خودرو متلاشی شد

اعتراف به ۱۰۰۰ فقره سرقت و شناسایی ۵۰۰ مالباخته

عصر خودرو-معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند ۵ نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو که بیش از ۱۰۰۰ فقره سرقت کرده بودند، خبر داد.

باند سارقان لوازم خودرو متلاشی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 5 نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو به همراه 4 خریدار اموال مسروقه خبر داد که در همان تحقیقات اولیه به بیش از هزار فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند. 

    معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، تصریح کرد: در اجرای طرح دستگیری سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو اعضای این باند پنج نفره که اقدام به سرقت لوازم خودرو از قبیل زاپاس، جک، ضبط، باند و ... از خودروها می‌کردند، دستگیر شدند.

    وی با اشاره به سرکردگی این باند توسط جوانی 27 ساله به نام امیر با داشتن سوابق متعدد کیفری، گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از هزار فقره سرقت از ابتدای سال 97 در نقاط مختلف شهر تهران اعتراف کردند که تاکنون بیش از 500 نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

    معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف اعضای این باند به سرقت 13 دستگاه خودرو بیان داشت: اعضای این گروه از سارقین با شکستن شیشه خودروها و یا کلاف کردن در خودرو‌ها، نیمه شب و در نقاط خلوت اقدام به سرقت خودروها کرده و پس از سرقت وسایل و محتویات داخلی خودروها، خودروهای مسروقه را در نقاط خلوت رها می‌کردند. 

    سرهنگ شمس الدین میرزکی عنوان داشت: هر5 عضو این گروه از سارقین حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو، پس از شناسایی مخفیگاهشان در محدوده میدان شوش طی یک عملیات دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه، مقادیر قابل توجهی لاستیک خودرو بویژه لاستیک متعلق به خودروهای پژو و پراید به همراه دیگر لوازم خودرو نظیر رینگ خودرو، جک خودرو و ... کشف و توقیف شد.

    وی گفت: با دستگیری اعضای این گروه از سارقین، کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی با شناسایی چهار خریدار اموال مسروقه اقدام به دستگیری این افراد کرده و تحقیقات از آنها جهت کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفته است. 

    معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به صدور قرار میلیاردی برای متهمان پرونده از سوی شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، عنوان داشت: مالباختگانی که در نیمه اول سال جاری مورد سرقت لوازم داخلی خودرو قرار گرفتند می‌توانند با در دست داشتن اصل پرونده خود جهت پیگیری شکایت خود به نشانی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو