فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:

ساماندهی مراکز امداد خودرو

برخورد با چندین واحد متخلف

عصر خودرو- رییس پلیس تهران بزرگ با اعلام ساماندهی مراکز امدادخودرو گفت: با چندین واحد متخلف امدادخودرو برخورد شده است.

ساماندهی مراکز امداد خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، سردار حسین رحیمی (رییس پلیس تهران بزرگ)  درباره برخی واحدهای جعلی امدادخودرو گفت: مراکز امداد خودرو باید تمامی استانداردها را رعایت کند، همچنین این مراکز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی ساماندهی خواهند شد.

    وی ادامه داد: از هم اکنون به تمامی مراکز امدادخودرو تذکر می دهیم، چنانچه قصد فعالیت در این حوزه را دارند، بهتر است استانداردهای لازم را رعایت کنند.

    رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در برخی موارد انتقال خودروی شهروندان توسط برخی واحدهای امدادخودرو خسارات فراوانی به خودروهای مردم وارد می‌کند، بنابراین واحدهای امدادخودرو باید استانداردها و آنچه از نظر ایمنی نظر پلیس راهنمایی و رانندگی است، رعایت کنند مشکلی در این زمینه ایجاد نخواهد شد.

    سردار رحیمی درباره برخورد با تخلفاتی که در این حوزه اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: چندین گروه متخلف در این حوزه توسط تیم بازرسی ما شناسایی و دستگیر شده‌اند، در صورت مشاهده نیز باز هم برخورد خواهیم کرد.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بانک اطلاعاتی خودروهای متخلف گفت: از تمامی خودروهای متخلف بانک اطلاعاتی تهیه شده و چنانچه خودروی توقیف شده‌ای سابقه تخلف و توقیف داشته باشد، برخورد با صاحبان خودرو تشدید خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط