فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر ارتباطات خبر داد؛

۸۷۵ هزار کارت بانکی به کارت سوخت تبدیل شد

آمار مراجعات آنلاین

عصر خودرو- معاون وزیر ارتباطات از مراجعه آنلاین حدود ۷ میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت خودرو خبر داد و گفت: کارت بانکی ۸۷۵ هزار نفر از این مراجعه کنندگان به کارت سوخت متصل شد.

۸۷۵ هزار کارت بانکی به کارت سوخت تبدیل شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین ، امیر ناظمی گفت: از شروع اجرای طرح ثبت نام و صدور کارت سوخت، از 5 تا 15 آذرماه جاری، حدود 7 میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت و تبدیل کارت بانکی به آن به سامانه های غیرحضوری اجرای این طرح مراجعه کردند.

    رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که تا پایان ساعت 12 ظهر روز 5 شنبه 15 آذرماه حدود 7 میلیون مراجعه از طریق وبسایت دولت موبایل (Mob.gov.ir) ، اپلیکیشن دولت همراه و کد دستوری *4# برای دریافت کارت سوخت به ثبت رسیده است.

    وی گفت: حدود 875 هزار مورد از این مراجعات، نهایی شده و بدون مشکل کارت بانکی متقاضی به کارت سوخت تبدیل و متصل شده است.

    معاون وزیر ارتباطات تعداد مراجعه را در روز 5 شنبه 15 آذرماه 177 هزار مورد عنوان کرد که 57هزار و 998 مورد از این تعداد، موفق به تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت شده اند و افزود: در فاصله روزهای 5 تا 13 آذر از تعداد 6 میلیون و 127 هزار مراجعه، 537 هزار و 919 کارت بانکی به ثبت رسید. در همین حال در روز 4 شنبه 14 آذر از تعداد 492 هزار و 895 مراجعه، 141 هزار و 349 کارت بانکی ثبت شده است.

    ناظمی با بیان اینکه از تعداد کل مراجعان، بسیاری به دلایلی چون نبود مدارک لازم، تا انتهای ثبت نام پیش نرفته اند، خاطرنشان کرد: میزان خطای سیستم که از ابتدا حدود 5 درصد بوده هم اکنون به 2 درصد رسیده و این مساله نشان می دهد که دلیلی که این مراجعان تا انتهای ثبت نام پیش نرفته اند، این نبوده که سیستم قطع شده باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط