فونیکسریمکسبهتام

یک نماینده مردم تهران:

نمایندگان به جای عبور از خط ویژه، نیم ساعت زودتر حرکت کنند

عصر خودرو- یک نماینده مردم تهران با اشاره به پیشنهادی که برای عبور نمایندگان از خط ویژه مطرح شده است، گفت: همان‌طور که بنده زمانی که نماینده نبودم از این نوع رفتارها بیزار بودم، مردم هم از این نوع حرکات و تصمیمات متنفر خواهند شد.

نمایندگان به جای عبور از خط ویژه، نیم ساعت زودتر حرکت کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ،  عبدالرضا هاشم‌زایی درباره پیشنهاد سازمان اداری مجلس جهت ارائه تسهیلات عبور و مرور به نمایندگان برای رفت و آمد از خط ویژه، اظهار کرد: بنده اصولا با اینگونه پیشنهادات و طرح‌ها مخالف هستم. من مخالف این هستم که نماینده یا هرکس دیگری از خط ویژه عبور کند چراکه به نفع حکومت و مردم نیست.

    وی تاکید کرد: زمانی که کمونیست‌ها در مسکو قدر ت داشتند و روسیه را اداره می‌کردند، در خیابان‌ها خطی را برای عبور و مرور مقامات اختصاص داده بودند که پس از آنکه کمونیست در روسیه فروپاشید این خط‌کشی‌ها هم برچیده شد.

    این عضو کمیسیون شوراها عنوان کرد: به نظر من اتفاقا نماینده‌ها و مسئولان باید در ترافیک بمانند تا با مشکلات مردم آشنا باشند. به اعتقاد من بهتر است که نمایندگان به جای عبور از خط ویژه نیم ساعت زودتر از مبدا راه بیافتند، در این صورت دیر هم نخواهند رسید. خود من تاکنون یک دقیقه هم دیر نرسیده‌ام.

    نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: شنیده بودم که در گذشته کارت‌هایی را برای عبور تعداد معدودی از نمایندگان در نظر گرفته بودند که بتوانند از لاین تسهیلات استفاده کنند اما برای همه نمایندگان نبوده است.  به اعتقاد من حتی ماشین‌هایی هم که با اسکورت جابه‌جا می‌شوند باید همراه با مابقی مردم در ترافیک بمانند مگر اینکه ملاحظات امنیتی وجود داشته باشد.

    هاشم‌زایی اظهار داشت: همان‌طور که بنده زمانی که نماینده نبودم از این نوع رفتارها بیزار بودم، مردم هم از این نوع حرکات و تصمیمات متنفر خواهند شد. به قول معروف هرچه برای خود نمی‌پسندی برای دیگران هم مپسند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو