فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

۴ راهکار برای پرداخت مطالبات قطعه سازان

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق تامین مگاموتور گفت: این شرکت سعی کرده است با استفاده از ۴ راهکار نسبت به پرداخت بدهی های خود به شرکت های قطعه ساز اقدام کند.

۴ راهکار برای پرداخت مطالبات قطعه سازان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  بیژن مجیدزاده افزود: برای پرداخت مطالبات قطعه سازان با استفاده از 4 راه مانند شریک کردن قطعه ساز در تولید، فروش خودرو در ازای مطالبات، پرداخت سود بانکی به مطالبات و توزیع عادلانه منابع مالی بین قطعه سازان توانستیم، بخش عمده ای از مطالبات را پرداخت کنیم. وی ادامه داد: با توجه به تشدید تحریم ها و به دلیل مشکل بودن واردات قطعات توانستیم ساخت داخل را افزایش دهیم. که در همین راستا تا 40 درصد قطعات وارداتی خودروهای تیبا، پراید و نیسان را هم اکنون تولیدکنندگان داخلی تامین می کنیم.

    http://www.asrekhodro.com/News/23367

    تغییرروش واردات خودروهای سبک
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که در آستانه پایان سال 2012 میلادی و بر اساس آئین نامه واردات خودروهای سبک و ماشین آلات راهسازی سنگین از سی ام آذرماه امسال شیوه پذیرش واردات خودرو با توجه به مدل تغییر می کند. طبق آئین نامه، مجوز ورود ماشین آلات راهسازی بر اساس مدل سال جاری و پنج مدل پائین تر یعنی از سال 2008 تا 2013 قابل پذیرش است.همچنین ماشین آلات راهسازی مدل سال 2008 که با سال ساخت 2007 تولید شده اند قابل ترخیص نخواهند بود.از سوی دیگر مجوز ورود خودرو بر اساس مدل سال جاری و سه مدل پائین تر و به شرط نو بودن از سال 2010 تا 2013 قابل پذیرش است. ضمن اینکه خودروهای مدل سال 2010 که با سال ساخت 2009 تولید شده اند قابل پذیرش نخواهند بود.
    http://www.asrekhodro.com/News/23355


    تسهیلات خودروسازان هر روز کمتر از دیروز
    شش سال پیش در چنین روزی  بعد از گذشت شش ماه از تصویب پرداخت تسهیلات 2 هزار میلیارد تومانی به خودروسازان، به نظر می‌رسید هرچه از زمان اعلام این مصوبه می‌گذرد مبلغ این تسهیلات هم کاهش پیدا می‌کند! این مبلغ از زمان تصویب از 2 هزار میلیارد تومان به هزار میلیارد تومان برای هر دو خودروساز کاهش پیدا کرد، اما این روند کاهشی همچنان ادامه داشت و در جدیدترین تصمیم، بانک مرکزی اعلام کرد که حاضر شده 460 میلیارد تومان از آن تسهیلات هزار میلیاردی را به منظور کاهش فشار مالی خودروسازان به آنها بدهد، اما همین میزان مبلغ نیز قرار بوده حداکثر تا یک هفته پس از اعلام این خبر به خودروسازان پرداخت شود که تاکنون چنین نشده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/23341

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط