فونیکسریمکسبهتام

باند ۳۱ نفره سارقان لاستیک‌ خودرو متلاشی شد

عصر خودرو- معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند ۳۱ نفره سارقان لاستیک خودروها خبر داد.

باند ۳۱ نفره سارقان لاستیک‌ خودرو متلاشی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس؛ در پی دریافت چندین فقره شکایت شهروندان در خصوص سرقت لاستیکهای خودرو موضوع بصورت ویژه در دستور کار معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    در بررسی های صورت گرفته یکی از سارقان حرفه ای و باسابقه که در زمینه سرقت لاستیک های خودرو در سطح شهر تهران فعالیت داشت دستگیر و از وی تعدادی لاستیک خودروهای پراید و خودروهای شاسی بلند کشف شد.

    در بازجویی های فنی انجام شده مشخص شد متهم اصلی به هویت حمید رضا که دارای سابقه کیفری  است در زندان با افرادی آشنا شده و بعد از آزادی از زندان اقدام به تشکیل باند سرقت کرده اند.

    سرهنگ میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در یک عملیات غافلگیرانه 15 نفر سارق و مالخر این باند دستگیر شدند، بیان داشت: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته از این افراد، دیگر اعضای این باند که بصورت گسترده در نقاط مختلف تهران اقدام به سرقت لاستیک های خودروهای پراید و شاسی بلند می‌کردند نیز دستگیر شدند. 

    سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه اعضای باند مذکور  به 500 فقره سرقت لاستیک اعتراف کردند، بیان داشت:این سارقان نیمه شب ها در نقاط مختلف شهر تهران به خصوص نقاط شمالی  اقدام به سرقت لاستیک خودروهای لوکس از قبیل سانتافه، توسان و ... می کردند و اموال سرقتی را به خانه ای در منطقه نبرد انتقال داده و بعد به تدریج به مالخرها می دادند.

    وی با اشاره به اینکه سارقان سابقه‌دار این گروه، لاستیک های خودروهای لوکس را به قیمت 200 تا 250 هزار تومان و لاستیک خودروهای پراید را به قیمت 50 هزار تومان به مالخرها  می‌فروختند، اظهارداشت: از انبارهای متعلق به اعضا این باند تعداد 300 فقره لاستیک‌های خودروهای پراید و شاسی بلند کشف شده است.

    معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه سارقان به شعبه سوم دادیاری ناحیه 34 تهران منتقل شدند، اعلام داشت: مالباختگان می توانند با در دست داشتن اصل پرونده خود به اداره 20 پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه  یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 51055521 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو