فونیکسریمکسبهتام

معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

ایستگاه‌های برف‌روبی آماده است

شهروندان با پلیس و شهرداری همکاری کنند

عصر خودرو- معاون خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: ایستگاه‌های برف‌روبی در تمامی مناطق شهر تهران آمادگی لازم را دارند و امیدواریم در هنگام بحران مردم با شهرداری و پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

ایستگاه‌های برف‌روبی آماده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس،‌ مجتبی یزدانی در نشست دورنگاه اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی در آستانه فصل زمستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات لازم در درون شهرداری تهران قبل از بارندگی‌ها انجام شده است و نیروهای خدماتی کانال‌های شهری را لایروبی کردند. در موضوع برف نیز اقدامات لازم انجام شده و ایستگاه‌ها برف روبی آ‌مادگی لازم را در شرایط برف و بحران دارند.

    وی گفت: در جلسه امروز هواشناسی و ادارات و همینطور روابط عمومی مناطق و شرکت‌ها حضور داشتند و گزارش‌های لازم را در این خصوص ارائه دادند و قرار شد از همکاری یکدیگر مشارکت مردم را در مقابله با بارش باران و برف و بحران‌های احتمالی افزایش دهند.

    معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا مانند سال قبل در هنگام بارش برف غافلگیر خواهید شد، گفت: سال قبل نیز در هنگام بارش برف غافلگیر نشدیم و در 48 ساعت یک مورد از خیابان‌های تهران نیز بسته نشد و مردم و مسئولین این موضوع را تایید می‌کنند.

    یزدانی گفت: تنها در کوچه‌های فرعی و مقابل درب منازل به دلیل حجم زیادی بارش برف و عدم مشارکت لازم مردم مشکلاتی ایجاد شده بود.

    وی گفت: امیدواریم اطلاع رسانی به موقع و به درستی انجام شود تا شاهد مشکلاتی در تهران نباشیم.

    معاون خدمات شهری شهرداری تهران بیان داشت: هدف از این جلسه افزایش مشارکت مردم در مواقع بحرانی بارش برف و باران بوده است و امیدواریم مردم در هنگام بارش برف از منازل خود در صورت لزوم بیرون نیایند و با پلیس و شهرداری تهران نیز همکاری لازم را داشته باشند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم