فونیکسریمکسبهتام

اختصاصی«عصرخودرو» ،

افزایش نابسامانی در بازار خودروهای تجاری

عصر خودرو- در کنار بازار نابسامان خودروها سواری اگر سری هم بازار خودروهای تجاری و شهرک کامیون دارها بزنید با فروش کشنده‌های مختلف اما باقیمت‌های باورنکردنی مواجه می‌شوید.

افزایش نابسامانی در بازار خودروهای تجاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ،  این قیمت‌ها در حالی از سوی فعالان بازار اعلام می‌شود که به‌جز خودروهای چینی برندهای دیگر محصولی برای عرضه به بازار ندارند و این محصولات از سوی افرادی که پیش‌تر اقدام به خرید کشنده‌ها کرده بودند تعیین می‌شود.
    البته نکته جالب اینجاست که حتی در صورت عرضه برندهای اروپایی مانند اسکانیا  یا ولوو به بازار نه‌تنها کاهش قیمتی رخ نخواهد داد بلکه قیمت‌ها با رشد دوباره همراه خواهند شد.
    به‌عنوان‌مثال هم‌اکنون اسکانیا مدل آر450 باقیمتی حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان خریدوفروش می‌شود درحالی‌که در صورت فروش این کشنده از سوی ماموت دیزل قیمت این خودرو احتمالاً به حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان خواهد رسید.
    دیگر محصول پرطرفدار اسکانیا یعنی جی 400 نیز 950 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.
    اما ولوو دیگر برند اروپایی بازار حدود یک میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت دارد.
    اگر به سراغ برندهای چینی هم برویم ، FAW به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین برندهای چینی کشور 610 میلیون تومان  و C&C نیز کمی ارزان از تر FAW قیمت دارد.
    درباره برندهای دیگر یافتن کشنده صفر تقریباً غیرممکن است و اگر خریداری به دنبال خرید کشنده‌های داف یا رنو باشد می‌بایست برای خرید محصولات دست‌دوم این برندها بین 500 میلیون تا یک میلیارد تومان بپردازد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط