فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین:

ثبت ۲۲ میلیون و ۸۳۴ هزار تردد در محورهای مواصلاتی قزوین

عصر خودرو- مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در آبان ماه سال جاری، تردد تعداد ۲۲ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۱۵۹ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسید.

ثبت ۲۲ میلیون و ۸۳۴ هزار تردد در محورهای مواصلاتی قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  افشین پیرنون  اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دریافتی از 59  سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده در آبان ماه سال جاری 22 میلیون و 834 هزار 159 وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت شده در آزاد راهها 18 میلیون و 278 هزار و 133 تردد معادل 80.05 درصد کل تردد استان  بوده است.

    وی افزود: بیشترین میزان ترافیک در آبان ماه سال جاری مربوط به 18آبان ماه سال جاری بوده است در این روز آزاد راه قزوین – کرج «رفت و برگشت» با ثبت تردد 147 هزار و 412 وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

    پیرنون بیان کرد: از مجموع کل تردد شمارش شده استان، 2 میلیون و 531 هزار و 736 تردد  معادل 11.09 درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است. محور ساوه – بوئین زهرا و بالعکس  با 106 هزار و 101 وسیله «معادل 44 درصد»، بیشترین سهم درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

    وی تصریح کرد: متوسط نرخ جریان ترافیک «تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند» در سطح کل راههای مواصلاتی استان معادل 538 وسیله نقلیه در ساعت بوده است. بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک  در آبان ماه،   مربوط به آزاد راه  قزوین- کرج  با  2 هزار و 226 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

    پیرنون متوسط سرعت تردد در آزاد راهها را 83.1 و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را 70.3 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت98.4 کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین - کرج بوده است.

    در ماه گذشته تعداد 596 هزار و 650 خودرو معادل 2.3 درصد از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارای تخلف سرعت بوده و 20.3درصد وسایل نقلیه، فاصله طولی مجاز بین دوخودرو را رعایت نکرده اند.   بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مربوط به آزاد راه قزوین - کرج با 617 هزار و 893 وسیله نقلیه «معادل 39.3 درصد» بوده است.
    کد خبر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو