فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان استاندارد ایران:

گزینه‌ای به شاخص‌های استاندارد خودرو اضافه نشده است

عصر خودرو- رئیس سازمان استاندارد ایران گفت: با توجه به تحریم ها و نگرانی خودروسازان، گزینه ای به شاخص استاندارد خودروها اضافه نشده است.

گزینه‌ای به شاخص‌های استاندارد خودرو اضافه نشده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  نیره پیروز بخت ظهر چهارشنبه در حاشیه هشتمین همایش استاندارد و کیفیت که در سالن همایش های علوم دامی کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: امیدواریم این گونه برنامه ها در جهت ارتقای کیفیت، صنعت و خدمت به استان موثر باشد.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه هرسال به مناسبت روز جهانی استاندارد همایشی به صورت ملی برگزار می شود، افزود: در حقیقت همه واحدهای تولیدی نمونه و همکاران آزمایشگاهی، بازرسی و مدیران کنترل و کیفیت از سراسر کشور در این همایش شرکت و بهترین آنها برگزیده می شوند.

    رییس سازمان استاندارد کشور با اشاره به اینکه در تمام کشور به جز این همایش ملی بحث برگزیده های صنعتی استانی نیز مطرح است، عنوان کرد: هریک از استان های کشور این همایش را در استان خود اجرا می کنند و امروز این برنامه در البرز برگزار و از واحدهای نمونه تولیدی تقدیر می شود.

    معاون رییس جمهور با بیان اینکه مهمترین شاخص ما برای برگزیده ها، آزمایش هایی است که از خود نمونه محصول در کارخانه و نمونه محصول در استانهای دیگر  می گیریم، گفت: اگر انطباقی در نمونه آنها وجود نداشته باشد آن کالا و محصول نمونه سالم است.

    پیروز بخت با اشاره به استاندارد خودروها، تصریح کرد:  از یکم دی ماه سال جاری طبق صحبتهای قبل در ارتباط با بازرسی ما آغاز خواهد شد و ملاک ما برای این بازرسی همان 85 مورد استاندار در مورد خودرو ها است.

    وی با بیان اینکه فعلا برای سخت تر کردن استاندارد خودروها گزینه جدیدی را مطرح نکرده ایم. عنوان کرد: نگرانی خودروسازها این است که با توجه به تحریم ها نتوانند خیلی از قطعاتشان را تامین کنند به همین جهت در حال حاضر برای استاندارد خودروها شاخص ها مانند قبل است و چیزی به آن افزوده نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو