فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری اردبیل:

۶۶۷ دستگاه تاکسی در اردبیل نوسازی شد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری اردبیل گفت: در سال گذشته ۶۶۷ دستگاه تاکسی در اردبیل نوسازی شد اما با افزایش عمر مفید ناوگان تاکسی، این طرح متوقف شده است.

۶۶۷ دستگاه تاکسی در اردبیل نوسازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رحیم سعیدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: پیش از این عمر متوسط تاکسی 10 سال تعیین شده بود و رانندگان باید بعد از این مهلت نسبت به نوسازی ناوگان خودرویی خود اقدام می‌کردند اما براساس ابلاغ مسئولان کشوری دو سال بر عمر مفید تاکسی افزوده شده است.

    وی ادامه داد: با هدف ساماندهی به ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس مطالعه مسیرها و توقفگاه‌های وسائط نقلیه عمومی در اولویت قرار گرفته و با توجه به اینکه روزانه 500 هزار انتقال درون شهری  با وسایل نقلیه عمومی را شاهد هستیم باید با اجرای طرح‌های متناسب با شهرهای اردبیل به سمتی حرکت کنیم تا مدت زمان انجام سفرهای درون شهری با استفاده از وسایط نقلیه عمومی به حداقل برسد.

    مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافران شهرداری اردبیل تصریح کرد: 196 جفت لاستیک به کامیون‌داران اردبیلی، 49 جفت لاستیک بین رانندگان مینی‌بوس، 800 جفت لاستیک در بین صاحبان تاکسی‌ها و 86 جفت نیز به رانندگان اتوبوس شهری اردبیل با نرخ دولتی توزیع شده است.

    وی ادامه داد: در تمامی شهرک‌های اردبیل راه‌اندازی اتوبوس شهری را شاهد هستیم تا مردم به راحتی تردد روزانه خود را با اتکا به وسایل نقلیه عمومی انجام دهند.

    مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل افزود: با اقبالی که مردم به استفاده از کارت بلیط نشان دادند پرداخت نقدی کرایه‌ها در اتوبوس‌های بین شهری کاهش یافته و این قطعا به نفع مردم است که با قیمت مناسب‌تری ترددهای روزانه خود را انجام دهند.

    سعیدی به نوسازی 65 دستگاه اتوبوس و واگذاری اکثر اتوبوس‌های شهری به بخش خصوصی خبر داد و اضافه کرد: در زمینه نوسازی اتوبوس‌ها سعی کردیم تا بهترین شرایط را برای مسافرت‌های درون‌شهری مردم فراهم آوریم که به ارتقای کیفی اتوبوس‌ها و صندلی‌ها نیز منجر شود

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو