فونیکسریمکسبهتام

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز :

مطابق بررسی اداره راه و پلیس، ریختن عمدی گازوئیل در محور کرج – چالوس صحت ندارد

ریزش گازوییل از باک و سیستم سوخت‌رسانی خودرو‌های عبوری

عصر خودرو- حاجی رضا شاکرمی با بیان اینکه ریختن عمدی گازوئیل در محور کرج – چالوس صحت ندارد با ارائه توضیحاتی دراین باره از برخورد قاطع قضایی با افرادی که به نشر اکاذیب دراین باره اقدام می‌کنند، خبر داد.

مطابق بررسی اداره راه و پلیس، ریختن عمدی گازوئیل در محور کرج – چالوس صحت ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان ،  حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز  در خصوص انتشار اخباری مبنی بر عمدی ریختن گازوئیل در محور کرج – چالوس اظهارکرد: این موضوع صحت ندارد و با افرادی که مبادرت به نشر اکاذیب در این‌باره کنند برخورد قضایی می‌شود.

    این مقام قضایی در استان البرز در این باره گفت: این موضوع قبلاً توسط اداره راه و شهرسازی بررسی شده و مجددا پلیس راه نیز این موضوع را بررسی کرده است.

    حاجی رضا شاکرمی با بیان اینکه برخی نقاط جاده چالوس لغزنده است، گفت: کوهستانی بودن محور کرج- چالوس و وجود قوس‌های زیاد که اغلب تصادفات نیز در این محل‌ها و سر پیچ‌ها اتفاق می‌افتد سبب ریزش روغن و ضد یخ در جاده می‌شود.

    دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز همچنین به تردد خودرو‌های سنگین از جمله کامیون به دلیل عملیات‌های عمرانی و اتوبوس در این محور اشاره و عنوان کرد: در محور کرج- چالوس احتمال ریزش گازوییل از باک و سیستم سوخت‌رسانی خودرو‌های عبوری متصور است.

    وی اضافه کرد: همچنین با توجه به وجود باغات و رستوران‌های فراوان در محور کرج- چالوس و استفاده از سوخت گازوئیل و نفت برای سیستم گرمایشی که اغلب از طریق وانت بار و کامیون انجام می‌شود احتمال ریزش از درب تانکر هنگام گذر از پیچ‌ها و سربالایی‌ها متصور است.

    حاجی رضا شاکرمی گفت: بر اثر تجربیات موجود در ابتدای شروع بارش‌ها معمولا به دلیل وجود غبار ناشی از تردد خودرو‌ها سطح آسفالت معمولا لغزنده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم