فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو ۹۷ (۲۸)

مدیرعامل شرکت آپکو تاکید کرد؛ تامین نقدینگی ارزی و ریالی راه موفقیت در جنگ اقتصادی

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت آپکو گفت: شرط لازم و کافی برای پیروزی در این جنگ اقتصادی حمایت مسئولان است.

مدیرعامل شرکت آپکو تاکید کرد؛ تامین نقدینگی ارزی و ریالی راه موفقیت در جنگ اقتصادی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳:۰۰

    کیوان وزیری در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» با بیان این مطلب گفت: در این جنگ اقتصادی داشتن روحیه برای پایان این جنگ از ضروریات بوده و شرط لازم و کافی برای موفقیت، حمایت مسئولان است.
    وی با بیان این که در شرایط تحریم تصمیم گیری در لایه ای خاص انجام می شود، افزود: به طور قطع مقاومت در شرایط خاصی رخ می دهد و در چنین شرایطی از مسئولان ،انتظار سهل الوصول کردن موارد و موانع مالی وجود دارد که اصلی ترین آن نقدینگی ارزی و ریالی است.
    وزیری افزود: انتظار داریم با توجه به تمام سختی های موجود در این جنگ که جنگ مقاومت اقتصادی نام دارد دولت از خودروساز و قطعه ساز حمایت لازم را داشته باشد چرا که 87 درصد مواد اولیه صنعت خودرو با ارز حاصل از نقدینگی موجود تامین می شود که این روند نیازمند امکانات خاصی است.
    مدیرعامل شرکت آپکو با بیان این که نمی توان گفت ارز با قیمت سال گذشته تامین می شود، تصریح کرد: باید پذیرفت در این جنگ اقتصادی قیمت دلار افزایش یافته و باید به خودروسازان و قطعه سازان نیز اجازه حرکت رو به جلو با این افزایش را داد.
    وی با تاکید بر این که قیمت دلار باید بالانس شده و دست سودجویان قطع شود، اظهار کرد: باید دست به اقداماتی زد تا رفاه مردم و رضایت مشتری در این جنگ اقتصادی فراهم شود.
    وزیری  در تشریح هدف از تولید خودروهای سفارشی گفت: هدف از تولید این خودروها به صورت انحصاری برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو این است که همه لوازم آپشن به صورت استاندارد با تخفیف وِیژه ارایه شود بر این اساس خریدهای قبلی با قیمت قبل عرضه شده و وارد مسایل سودجویانه نمی شویم.
    مدیرعامل شرکت آپکو ادامه داد: از دولت نیز انتظار حمایت داریم تا قیمت جدید محصولات به گونه ای پیش رود تا بتوانیم به مشتریان به صورت ویژه از نگاه استاندارد و گارانتی خدمات ارایه کرده و مردم را وارد موضوع اطمینان بخشی کنیم.
    به گفته وی، تمام تلاش ما از خودرو سفارشی و نصب آپشن این است که ارتباط با مشتری و مردم رابطه مستقیم باشد و واسطه در این میان نقشی نداشته باشد که برای تحقق این موضوع نیازمند حمایت هستیم .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو