فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو ۹۷ (۱۹)

مدیرعامل شرکت سخت سر لاستیک عنوان کرد:کیفیت بالا و قیمت ارزان تر وجه تمایز کفپوش های سخت سر لاستیک

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت سخت سر لاستیک در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه قطعات تهران از برنامه ریزی این شرکت برای تولید انواع کف پوش های سه بعدی خبر داد و گفت: این شرکت تولید محصولات جدیدی که در دنیا در دست تولید است را رصد کرده و بر این اساس تولید محصولات جدید را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت سخت سر لاستیک عنوان کرد:کیفیت بالا و قیمت ارزان تر وجه تمایز کفپوش های سخت سر لاستیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶:۰۰

    غنی زادگان تولیدکننده انواع کف پوش خودرو در گفت و گو با پایگاه خبری عصر خودرو با بیان این مطلب افزود: این شرکت هم اکنون طرف قرارداد سازه گستر بوده و قطعات و کف پوش های خودروهای پراید را تامین می کند و در عین حال نیز در حال قرارداد برای تولید کف پوش های تیبا و نیسان است.
    وی تولید انواع دم دری آپارتمانی که برای نخستین بار در کشور به صورت پوست نارگیل تولید می شود را از دیگر محصولات این کشور عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر تولیدات این شرکت به لحاظ کیفیت هم تراز خارجی ها است و برای تولیدات خود نیز از ماشین آلات به روز دنیا استفاده می کند و تنها تفاوت آن دانش فنی بالای ایرانی ها بهتر است که این روند باعث کاهش قیمت تمام شده محصولات شده به طوری که حتی از چین نیز ارزان تر تولید می کنیم.
    این فعال صنعت قطعه با اشاره به افزایش قیمت دلار این شرایط را فرصت مناسبی برای صادرات دانست و گفت: بر این اساس برنامه ریزی برای صادرات این قطعات را به کشورهای همسایه آغاز کرده و محصولات خود را به این کشورها ارسال کرده ایم و در انتظار تایید از سوی آن ها هستیم.
    غنی زادگان تولید روزانه این شرکت را دو هزار دست کفپوش عنوان و اظهار کرد: هم اکنون این شرکت با 70 درصد ظرفیت مشغول به فعالیت است که با ورود ماشین آلات جدید که در راه است ، این ظرفیت سه برابر افزایش می یابد.
    به گفته وی، محصولات این شرکت در حال حاضر با وجود کیفیت بالا 40 درصد ارزان تر از رقبای خارجی است که این روند به دلیل دانش فنی بالا و هزینه سربار پایین این شرکت است.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو