فونیکسریمکسبهتام

ارایه گزارش افزایش قیمت خودروسازان به کمیسیون صنایع در هفته آینده

خودرو چقدر گران می شود؟

عصر خودرو- عصر خودرو- در حالی برخی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تعیین و تکلیف قیمت خودرو پس از تعطیلات مجلس خبر داده اند که برخی دیگر مخالف با افزایش قیمت بی قاعده خودروها بوده و معتقدند شان مجلس ورود به قیمت گذاری خودرو نیست.

خودرو چقدر گران می شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹:۰۰

    نایب رییس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری عصر خودرو با تاکید بر این که شان مجلس ورود به قیمت گذاری خودرو نیست، گفت: قیمت گذاری خودروهای کلاس اقتصادی وظیفه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است و خودروسازان تنها اقدام به ارایه گزارش به کمیسیون می کنند.
    فریدون احمدی با بیان این که مجلس شان قیمت گذاری ندارد، افزود: خودروسازان هفته آینده با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس اقدام به ارایه گزارش خواهند کرد.
    نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس افزایش قیمت خودروها را متناسب با افزایش و تغییرات نرخ ارز پذیرفته  اما نحوه اعلام و کنترل آن از سوی دولت است البته پیش بینی می شود این افزایش شامل همه خودروها نباشد و تنها مشمول خودروهای زیر 50 میلیون تومان  باشد.
    وی درباره ضرورت تحویل خودروهای ثبت نامی با قیمت های زمان پیش فروش نیز گفت: در این باره نیز اگر شان نظارتی وجود داشته باشد مجلس توان ورود به موضوع را خواهد داشت زیرا ورود مجلس به موضوعات بر اساس واقعیات و منطق خواهد بود. احمدی تصریح کرد: بنده با افزایش بی قاعده و بی مبنای خودرو مخالف هستیم اما به طور قطع زنجیره تولید باید از فرایندهای تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش اطمینان حاصل کرده و بر اساس قیمت ها و هزینه های کارشناسی و منطقی ، نسبت به افزایش قیمت ها اقدام شود.

    گفتنی است کار بررسی افزایش قیمت خودرو پس از تعطیلات مجلس، در هفته آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت و آن چه مسلم است پیشنهاد افزایش 50 درصدی قیمت خودروسازان به راحتی قابل پذیرش نخواهد بود اما باید منتظر ماند و دید در هفته آینده افزایش قیمت خودروها تا چه اندازه به تایید مسئولان ذیربط خواهد رسید.

    گزارش : میترا ممسنی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو