فونیکسریمکسبهتام

سارق پرایدهای بازار روز شهرک ولیعصر دستگیر شد

سرقت به دور از چشم همسر

عصر خودرو- سرپرست کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری سارقی خبر داد که خودرو‌های پراید حوالی بازارچه‌های جنوب غرب تهران را به سرقت می‌برد.

سارق پرایدهای بازار روز شهرک ولیعصر دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرگرد رضا کریمی سرپرست کلانتری 161 ابوذر گفت: هفته گذشته فردی به معاونت عملیات کلانتری مراجعه و اعلام کرد که خودروی پراید خود را در حوالی بازار روز شهرک ولیعصر پارک کرده و پس از ساعتی که برگشتم، متوجه به سرقت رفتن آن شدم. پس از ساعاتی خودرو توسط کلانتری 161 ابوذر در بلوار دانش آموز در حالی که ضبط آن به سرقت رفته بود، کشف شد.
    وی در ادامه اظهارات شاکی گفت: امروز در سایت «دیوار» در جست و جوی ضبط خودرو بودم که چشمم به ضبطی افتاد که شبیه ضبط من بود و با توجه به داشتن نشانه خاص، اطمینان داشتم که متعلق به من است.

    سرگرد کریمی گفت: با توجه به طرح شکایت شاکی و درخواست کشف مال مسروقه، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 161 ابوذر قرار گرفت و پس از هماهنگی های قضایی و رصد اطلاعاتی، فروشنده ضبط در منطقه فلاح دستگیر و در تحقیقات بیان داشت ضبط را از فردی در همان منطقه خریداری کرده است.

    سرپرست کلانتری 161 گفت: با راهنمایی فروشنده، هویت و مخفیگاه سارق شناسایی و پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد. متهم اعتراف کرد که ‌در هنگام ظهر به محلات مختلفی از جمله عبدل آباد، شهرک ولیعصر، فلاح، خانی آباد مراجعه می کرده و در خیابان هایی که بازارچه های روز در آن برپامی شده، خودروهای پراید مدل پایین را به سرقت می برده و پس از برداشتن ضبط و اموال و مدارک آن را رها می کرده است.

    سرگرد کریمی تصریح کرد: متهم 38 ساله معتاد به ماده روانگردان شیشه بوده و یک سالی است که پس از تحمل حبس نگهداری مواد مخدر،  از زندان آزاد شده است. وی ضبط های سرقتی را به دوستش به قیمت 70 هزار تومان می فروخت و فروشنده نیز اموال سرقتی را در سایت دیوار آگهی می کرد.

    سرپرست کلانتری 161 ابوذر گفت: متهم از ترس همسرش شب ها در خانه می مانده و بیرون نمی رفته و روزها که برای سرقت از خانه خارج می شده، به همسرش می گفته با پدرش کار ساختمانی می کند و از آنجا که همسرش با پدرش قهر بوده، صحت این موضوع را بررسی نکرده است.

    وی افزود: متهم خودروهای پراید مدل پایین فاقد تجهیزات ایمنی که ضبط و اموال مالک خودرو داخل آن بود را با یک سیم مفتول به سرقت می برد و پس از برداشتن وسایل، خودرو را رها می کرد. وی تاکنون به 25 فقره اعتراف کرده است.

    وی در پایان در توصیه ای خطاب به شهروندان گفت: لازم است شهروندان به جهت پیشگیری از سرقت، در تجهیز ایمنی خودروهای خود و نیز برداشتن ضبط و اموال و مدارک به هنگام ترک خودرو دقت داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو