فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

سازمان حمایت قیمت های جدید را اعلام می کند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیر سابق بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت خودروهای لوکس شرکت پارس خودرو به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام شده و این سازمان این قیمت‌ها را در سامانه اطلاع‌رسانی ۱۲۴ به‌روز خواهد کرد.

سازمان حمایت قیمت های جدید را اعلام می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امیرحسن امیری اظهار کرد: براساس دستورالعمل سازمان حمایت و کمیته قیمت گذاری خودرو، قیمت تمام خودروهای لوکس با قیمت بالای 45 میلیون تومان توسط خودروساز و با استفاده از حاشیه بازار تعیین می شود.

    وی ادامه داد: بر همین اساس خودروهای ماکسیما، تیانا و نیومورانو جزو خودروهای لوکس محسوب می شود و تعیین قیمت آنها بر اساس حاشیه بازار بر عهده هیات مدیره شرکت هاست در این راستا شرکت پارس خودرو در مرحله اول قیمت فروش خودروهای ماکسیما اتوماتیک را از 57 میلیون و 700 هزار تومان به 64 میلیون و 500 هزار تومان، تیانا را از 80 میلیون و 410 هزار تومان به 85 میلیون تومان و نیو مورانو را از 111 میلیون و 140 هزار تومان به 127 میلیون تومان افزایش داد.
    مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات شرکای تجاری گروه خودرو سازی سایپا افزود: در مرحله بعد طی نامه ای به شماره 58688/1005 در تاریخ بیست و ششم مهر ماه امسال قیمت فروش خودروهای ماکسیما اتوماتیک، تیانا و نیو مورانو به ترتیب 77 میلیون و 250 هزار تومان، 99 میلیون و 900 هزار تومان و 147 میلیون تومان تعیین و به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام شد. بدیهی است که این سازمان این قیمت ها را در سامانه اطلاع رسانی 124 به روز خواهد کرد.
    http://www.asrekhodro.com/News/22387


    خودروسازان به شروط افزایش قیمت عمل نکردند
    شش سال پیش در چنین روزی وزیر سابق صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه خودروسازان در مدیریت بازار موفق نبوده‌اند، گفت: مدیریت بازار جزء وظایف خودروسازان است اما در حاشیه بازار با افزایش قیمت برای برخی از مدل های خودرو روبرو هستیم. مهدی غضنفری درباره تدابیر دولت برای کنترل قیمت خودرو اظهار کرد: وزارت صنعت و سازمان حمایت،قیمتهای بیشتر از نرخهای مصوب خودرو را نمی پذیرد و اگر گزارش تخلفی به 124 ارائه شود، تعزیرات حکومتی با خودروسازان متخلف برخورد خواهد کرد.
    وی ادامه داد: خودروسازان بیش از آن چیزی که سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده به آنها مجوز داده اجازه افزایش قیمت ندارند، اما در حاشیه بازار با افزایش قیمت برای برخی از مدلهای خودرو روبرو هستیم.
    وی افزود:برای جلوگیری از افزایش بدون دلیل قیمت خودرو، دوباره با خودروسازان جلسه ای گذاشتیم و چند شرط برای مجوز افزایش قیمت که دریافت کردند، قرار داده شده که یکی از شرط ها تنظیم بازار خودرو است و از آنها خواسته شده تا خود بازار خودرو را مراقبت کنند و این موضوع جزء وظایف آنهاست.
    http://www.asrekhodro.com/News/22383

    تولیدات کیاموتور، هیوندا و تویوتا مورد علاقه ایرانیان
    شش سال پیش در چنین روزی رییس سابق مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از افزایش 17.5 درصدی شماره‌گذاری خودروهای وارداتی در 7 ماهه نخست امسال خبر داد. سرهنگ رستمی با بیان اینکه از مجموع کل وسایط نقلیه شماره گذاری شده خودروهای سواری با 11 میلیون و 300 هزار دستگاه در صدر بیشترین وسایط نقلیه شماره گذاری شده قرار دارند، گفت: پراید با اختصاص 30 درصد از خودروهای شماره گذاری شده کشور در مرتبه اول قرار دارد و پس از آن انواع پژو با 25 درصد و وانت با 12 درصد در رتبه های بعدی بیشترین خودروهای شماره گذاری شده کشور هستند.
    وی با بیان اینکه در هفت ماهه نخست سال جاری 517 هزار دستگاه خودرو نو شماره گذاری شده اند، گفت: از این میان 2 هزار و 900 خودرو وارداتی بودند که با توجه به آمارهای هفت ماهه سال گذشته شاهد افزایش 17.5 درصدی شماره گذاری خودروهای وارداتی بوده ایم.
    وی تصریح کرد: تولیدات کیاموتور، هیوندا و تویوتا در صدر بیشترین خودروهای شماره گذاری شده قرار دارند و به تازگی نیز خودروهای ام وی ام با اقبال بیشتر مردمی مواجه شده اند به گونه ای که شاهد افزایش شماره گذاری این خودرو نسبت به گذشته بوده ایم.
    http://www.asrekhodro.com/News/22370

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط