فونیکسریمکسبهتام

احتمال ارسال پیامک اشتباهی به دارندگان طرح ترافیک سالیانه

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان فاوای شهردار تهران با بیان اینکه مسئولیت ارسال پیامک به دارندگان طرح ترافیک سالیانه به عهده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است گفت: شاید در برخی مواقع نیز اشتباهی در ارسال این پیامک‌ها صورت بگیرد.

احتمال ارسال پیامک اشتباهی به دارندگان طرح ترافیک سالیانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمدجواد فرجود مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری تهران در نشست خبری خود اظهار کرد: سال گذشته برنامه تهران هوشمند بر اساس ابلاغ شهردار تهران آغاز شد. اسفندماه سال گذشته، نخستین همایش شهر هوشمند برگزار شد و مسائل مختلف و اولویت‌هایی برای این حوزه مشخص شد. ابعاد شهر هوشمند بسیار گسترده است و حوزه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد که در همین زمینه برنامه شهر هوشمند از سال 97 پیگیری شد.

    فرجود گفت: در شهر هوشمند چند محور در دستور کار قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به نوآوری شهر و استفاده از ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی با اکثر شهرهای هوشمند، تعامل با ذینفعان، اجرای پروژه‌های کلیدی و در نهایت شفافیت اشاره کرد. تعامل با ذینفعان و بازیگران از جمله استارت‌آپ‌ها برنامه‌هایی است که در شهر هوشمند مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه تفاهمنامه‌ای با معاونت علمی ریاست جمهوری به امضا رسیده است.

    مدیر عامل سازمان فاوای شهردار تهران با اشاره به استفاده از تجارب سایر شهرهای هوشمند گفت: در همین زمینه تدوین برنامه شهر هوشمند در سال گذشته انجام شد ضمن اینکه در همین زمینه تعاملات نزدیکی با شهرهای هوشمند داشته‌ایم و بنا داریم از تجربیات آنها استفاده کنیم.

    فرجود ادامه داد: اجرای پروژه‌های هوشمند از جمله برنامه‌هایی است که توسط سازمان انجام شده است که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی کیوسک‌های هوشمند، سامانه تهران من و ... اشاره کرد به طوریکه این سامانه با 10 سامانه ملی و 8 سامانه شهرداری پیوست دارد. سامانه تهران من، خدمات متعددی را ارائه می‌کند که از جمله می‌توان به خدمات در حوزه طرح ترافیک، معاینه فنی، 137، پارک‌های حاشیه‌ای و ... اشاره کرد.

    مدیر عامل سازمان فاوای شهردار تهران ادامه داد: شفافیت یکی از دغدغه‌هایی است که مورد توجه مدیران شهری قرار گرفته است و در همین زمینه سازمان فاوای شهرداری تهران برنامه‌ای را انجام داده است. ضمن اینکه در آینده نزدیک تمام مناقصات و فرآیند معاملات بر روی سامانه شفافیت بارگزاری خواهد شد.

    فرجود از پرداخت کرایه تاکسی از طریق اپلیکیشن خبر داد و افزود: این موضوعی است که در دستور کار سازمان قرار دارد و در آینده نزدیک این کار انجام خواهد گرفت. در حوزه کارت‌بلیط‌ها نیز برنامه‌های متعددی در دستور کار قرار دارد که به زودی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    مدیر عامل سازمان فاوای شهردار تهران عنوان کرد: دومین همایش شهر هوشمند در تاریخ‌های 19 و 20 آذرماه با حضور مسئولان دولتی و شهری در برج میلاد برگزار خواهد شد که در این دوره برنامه‌های متعددی در دستور کار قرار دارد  و این همایش متفاوت با نخستن همایش شهر هوشمند خواهد بود.

    وی در ادامه با اشاره به انتقادات مطرح شده از سوی شهروندان درباره سامانه تهران من و پیامک‌هایی که برای دارندگان طرح ترافیک سالیانه ارسال می‌شود گفت: این موضوع به معاونت حمل و نقل و ترافیک مربوط است و در این زمینه آنها باید پاسخگو باشند و به ما ارتباط ندارد.در اجرای طرح ترافیک جدید که از اردیبهشت ماه آغاز شد یک ماه جریمه ارشادی شدند و پس از آن طبق تعرفه آنها جریمه شدند. احتمال دارد در برخی از پیامک‌ها که به دارندگان طرح ترافیک سالیانه ارسال شده اشتباه صورت گرفته باشد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط