فونیکسریمکسبهتام

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک راهداری استان همدان:

۳۰۰۰ خودرو از ناوگان حمل و نقل همدان در ایام اربعین معاینه فنی شد

عصر خودرو- سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از انجام معاینه فنی حدود ۳ هزار دستگاه خودرو از ناوگان حمل و نقل استان همدان در ایام اربعین خبر داد.

۳۰۰۰ خودرو از ناوگان حمل و نقل همدان در ایام اربعین معاینه فنی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مصطفی وصالی اظهار داشت: طی مدت اجرای طرح(یکم تا یازدهم آبان ماه) حدود سه هزار خودرو سنگین و نیمه سنگین باری و مسافربری استان به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند.

    وی با اشاره به بررسی وضعیت خودروها از تمام ابعاد فنی در این مراکز یادآور شد: تست ترمزها، سیستم روشنایی، آلایندگی خودرو، لاستیک‌ها و جلوبندی از جمله آزمایش‌های انجام شده در مراکز معاینه فنی به شمار می‌رود.

    وصالی تعداد مراکز معاینه فنی در استان را 6 مرکز عنوان و اضافه کرد: همه مراکز صدور معاینه فنی خودروها در این ایام به وسایل نقلیه سنگین به ویژه اتوبوس‌ها خدمات ویژه ارائه دادند.

    سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به تجهیزات ایمنی و معاینه فنی ناوگان اتوبوسی در این ایام یادآور شد: مدیران شرکت‌های حمل و نقل به شکل روزانه و مستمر  نسبت به کنترل و نظارت ناوگان دقت نظر لازم را داشتند.

    وصالی بر ضرورت معاینه فنی ناوگان تأکید و اضافه کرد: کارت هوشمند ناوگان فاقد کارت معاینه فنی غیرفعال می شود.

    وی همچنین به فعالیت مراکز امداد فنی خودرو در سطح محورهای مواصلاتی استان در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام اربعین 2 مرکز امداد فنی خودرو زیر نظر این اداره کل در سطح محورهای ارتباطی استان خدمات رسانی کرده و به رفع نواقص فنی خودروهای عبوری اقدام کردند.

    مصطفی وصالی در ادامه، بازدید و نظارت های خودروها قبل از سفر به لحاظ فنی، همکاری با پلیس راه، کنترل و نظارت های جاده ای ناوگان مسافربری برای جابجایی زوار در ایام اربعین، نظارت بر محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی ویژه ناوگان باری و تهیه گزارشات لحظه ای از تصادفات به منظور پیشگیری از وقوع تصادف را از جمله اقدامات این اداره کل در ایام اربعین عنوان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط