فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت مطرح کرد:

افزایش ۴۰ درصدی قیمت موتورسیکلت

عصر خودرو- رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات گفت: طی دو ماه اخیر، قیمت موتورسیکلت ۴۰ درصد گران شده است.

افزایش ۴۰ درصدی قیمت موتورسیکلت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خادم منصوری رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت درباره افزایش قیمت موتورسیکلت اظهار کرد: طی دو ماه اخیر، قیمت موتورسیکلت 40 درصد گران شده است.

    وی با اشاره به اینکه نوسان نرخ ارز برهمه اصناف از جمله موتورسیکلت تاثیرگذاشته است تصریح کرد: درحال حاضر موتورسیکلت در بازار عرضه می‌شود و مشکلی هم دراین زمینه وجود ندارد.

    منصوری، در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایط فعلی که از واردات جلوگیری می‌شود، شرایط برای تولید داخلی مناسب است یا خیر افزود: بله، اما باید بستر آن برای تولیدکننده فراهم شود چرا که توانمندی تولیدکنندگانمان بالا ست.

    رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات، با اشاره به اینکه قیمت موتورسیکلت از 5 تا 18 میلیون تومان در بازار است گفت: متاسفانه قیمت‌هایی از سوی برخی فروشندگان در بازار اعلام می‌شود که قانونی نیست.

    منصوری، در پایان اظهار کرد: در زمان رشد قیمت دلار و افزایش قیمت محصولات به سبب رشد نرخ دلار، برخی افراد برای کسب سود بیشتر به بازار‌های مختلف ورود کردند و محصولات آن بازار را بدون هیچگونه اطلاعاتی خریداری کردند که بازار موتورسیکلت مستثنی از این قاعده نبود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط