فونیکسریمکسبهتام

وزش باد شدید در محورهای آذربایجان شرقی؛

بارش باران در محورهای اردبیل و گیلان

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در محورهای استان گیلان و اردبیل، گفت: وزش باد شدید در محورهای استان آذربایجان شرقی وجود دارد.

بارش باران در محورهای اردبیل و گیلان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در محور ایلام به سرابله، محدوده تونل آزادی ترافیک نیمه سنگین و در دو محور چزابه به بستان‌آباد و شلمچه به خرمشهر ترافیک روان است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به وزش باد شدید در محورهای تبریز - اردبیل، تبریز - اهر و تبریز - بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید راننده در محور اسالم به خلخال و اردبیل - آستارا در استان اردبیل وجود دارد.

    وی افزود: بارش پراکنده باران در اغلب محورهای استان اردبیل و همینطور در محورهای آستارا - تالش، رشت - فومن و رشت - آستانه در استان گیلان مشاهده می‌شود.

    رحمانی از رانندگان خواست قبل از سفر ضمن تماس با شماره 120 یا 88255555 از وضعیت ترافیکی و شرایط جوی محورهای مواصلاتی اطلاع حاصل کرده و متذکر شد: به رانندگان توصیه می‌کنیم پیش از سفر امکانات لازم را برای سفرهای زمستانی فراهم کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط