فونیکسریمکسبهتام

چه دستگاهی حرف آخر را برای قیمت خودرو می‌زند؟

عصر خودرو- معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد «هیچ یک از کارکنان این سازمان، در هیات مدیره شرکت های خودروساز نقش و کرسی ندارند».

چه دستگاهی حرف آخر را برای قیمت خودرو می‌زند؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، «وحید منایی» با استناد به ابلاغ دستورالعمل ساماندهی بازار خودرو در بیست و هفتم شهریورماه امسال از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کارگروه تنظیم بازار، تصریح کرد: بررسی قیمت تمام شده خودرو در این سازمان بدون لحاظ منافع یکسویه شرکت های خودروساز یا مصرف کنندگان انجام می شود.
    منایی بیان داشت: قیمت خودرو پس از بررسی و محاسبه قیمت تمام شده توسط این سازمان بر مبنای مستندات مالی حسابرسی شده و مرتبط با تولید هر خودرو در کمیته خودرو، مطرح و برای تایید و تصویب به کارگروه تنظیم بازار منعکس می شود.
    وی افزود: این موضوع در قالب یک نظریه کارشناسی و محاسباتی طرح می شود که باید جانب انصاف، عدالت و بی طرفی در آن بر اساس واقعیات و اعداد و ارقام رعایت شده باشد.
    معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: بدیهی است به دنبال آن، کارگروه تنظیم بازار بر اساس منافع، مصالح و ملاحظات تنظیم بازار نسبت به چگونگی اعمال و پیاده سازی قیمت های جدید تصمیم خواهد گرفت.
    منایی توضیح داد: قیمت های فروش خودروسازان در اسفند ماه سال 1391 نیز بر اساس ضوابط قانونی وقت توسط خودروسازان تعیین و اجرا شد و موضوع تعیین قیمت 2 برابری توسط این سازمان در مقطع زمانی یاد شده به هیچ وجه صحت ندارد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم