فونیکسریمکسبهتام

سرقت هزار متری کابل‌های برق و خودرو در غرب تهران

عصر خودرو- رییس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از بازداشت سارقی خبر داد که با همدستانش اقدام به سرقت کابل برق و خودرو می‌کردند.

سرقت هزار متری کابل‌های برق و خودرو در غرب تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از قانون، سرهنگ علیرضا شعبان‌پور با اعلام خبر بازداشت سارق کابل‌های برق درباره جزییات این خبر اظهار کرد: عوامل گشت کلانتری 118 ستارخان شب گذشته در محدوده میدان صادقیه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکی رنگ با پنج سرنشین مشکوک شده و این خودرو را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

    رییس کلانتری 118 ستارخان خاطرنشان کرد: دقایقی بعد خودروی مذکور در مکانی توقف کرد، چهار سرنشین از خودرو پیاده شدند که دو نفر از آن‌ها با استفاده از میلگرد (به عنوان پایه) اقدام به بالا رفتن از تیرچراغ برق کرده و با کمک دو دستگاه قیچی صنعتی به برش کابل‌های برق مشغول شدند.

    وی افزود: ماموران گشت انتظامی به سرعت وارد عمل شده که خودروی پژو پارس اقدام به فرار کرد، ماموران مشغول تعقیب خودرو شده و با تیراندازی موفق به متوقف کردن خودروی پژو پارس شدند.

    رییس کلانتری 118 ستارخان با اشاره به بازداشت راننده پژو پارس گفت: در تحقیقات از راننده مشخص شد وی از دو روز قبل از طریق یکی از دوستانش به نام شهرام با فردی به نام پیمان آشنا شده و سه نفر سارق دیگر نیز از دوستان پیمان بوده‌اند.

    وی ادامه داد: با توجه به ابزارآلات کشف شده از سارق محرض شد که آن‌ها به صورت باندی اقدام به سرقت کابل برق و خودرو می‌کردند.

    شعبان‌پور در ادامه گفت: پس از استعلام مشخص شد خودروی پژو پارس مسروقه بوده و سارقان با استفاده از خودروی پژوپارس مشغول سرقت خودروهای دیگر و کابل برق می‌شدند.

    شعبان‌پور با اشاره به کشف تعدادی پلاک از داخل خودروی پژوپارس، تصریح کرد: در بررسی پلاک‌ها مشخص شد پلاک‌ها دارای سابقه سرقت هستند و سارقان با تعویض پلاک‌ها سعی داشتند شناسایی نشوند.

    رییس کلانتری 118 ستارخان از ادامه تحقیقات برای شناسایی سایر متهمان این پرونده خبر داد و گفت: در بازجویی‌های اولیه مشخص شد کابل‌های مسروقه کیلویی 45 هزار تومان در منطقه خلازیل به فردی به فروش می‌رفته و حدود یک هزار متر کابل که شب گذشته به سرقت رفته بود از سارقان کشف شد.وی متذکر شد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت خودرو باید از پارک خودرو در مکان‌های نامناسب و فاقد روشنایی خودداری کرده و در صورت امکان برای پارک خودرو از پارکینگ مسقف استفاده و خودروها را به سیستم ایمنی مجهز کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو