فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه کشور خبر داد:

تمهیدات پلیس راه برای بازگشت زوار

محدودیت های ترافیکی اجرا می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راه کشور از تمهیدات پلیس راه برای بازگشت زوار اربعین خبر داد و گفت: محدودیت های ترافیکی طی چند روز آینده اجرا می شود.

تمهیدات پلیس راه برای بازگشت زوار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار سید محسن حمیدی صبح یکشنبه در مرز مهران اظهار داشت: از روز گذشته با شیب ملایم جریان ورود زائران که در روزهای گذشته از کشور خارج شده بودند آغاز شده و با توجه به این که تا اربعین حسینی چیزی باقی نمانده ما همچنان موج عبور از کشور را داریم و نیز بخشی از زائرین در حال برگشت هستند.

    وی افزود: ترافیک خاصی در طی این دو سه روز خواهیم داشت چون به مرور حجم خروج از کشور رو به اتمام است و عمدتا ترددها به سمت ورود به داخل کشور خواهد بود.

    وی تصریح کرد: برای این که بتوانیم جریان ترافیک را در روزهای آینده به نحو مطلوبی پیش بینی کنیم و طرح ترافیکی را اجرا کنیم، محدودیت های مختلفی را همکاران در حال اعمال آن هستند.

    رئیس پلیس راه کشور عنوان کرد: ورود به شهر مهران عملا امکان پذیر نیست و زائرینی که به خروج از کشور فکر می کنند در پارکینگ های اطراف شهر خودرو خود را پارک می کنند.

    وی افزود: برای خروج از کشور نیز همین طور طرح ویژه خاصی در حال برنامه ریزی هستیم تا زائرین در مسیر برگشت با سهولت بیشتری تردد کنند.

    حمیدی تصریح کرد: احتمالا جاده مهران به سمت ایلام یک طرفه خواهد شد و جایگزین آن جاده ملکشاهی به سمت مهران خواهد بود و همچنین در داخل شهر مهران محدودیت ها تقریبا به سمت خروج تنظیم می شود.

    وی ادامه داد: در مرز شلمچه و چذابه شرایط متفاوت تر است و به دلیل فراهم بودن زیرساخت های منطقه به لحاظ ترافیکی در آن نقاط مشکل خاصی را نخواهیم داشت و زائران در رفت و برگشت از شرایط بهتری برخوردار هستند.

    وی گفت: آن چه که در این چند روز گذشته رنج آور و آزرده خاطر بود، حوادثی است که برخی از رانندگان در سطح جاده های کشور به دلیل خستگی و خواب آلودگی و نیز عجله و شتاب مرتکب می شوند و این حوادث جان خود و همراهان را به خطر می اندازد.

    رئیس پلیس راه کشور افزود: لذا توصیه می کنیم زائران خصوصا در مسیر برگشت با توجه به این که در این سفر پیاده روی داشتند قطعا خستگی جسمی ایجاد می شود این خستگی را قبل از سفر مرتفع کنند و آمادگی سفر خود را برای داخل کشور آغاز کنند.

    وی افزود: همچنین رانندگان در طول جاده ها با توجه به این که حجم ترددها در رفت و برگشت زیاد بوده و جاده ها نیز کوهستانی است تحت هیچ عنوان عجله و شتاب نداشته باشند و سرعت و سبقت غیر مجاز را از دستور کار خود خارج کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو