فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

تحویل محصولات پیش فروش سایپا، با قیمت قبلی

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق بازاریابی و فروش داخلی سایپا گفت: تمام محصولات پیش فروش شده سایپا که موعد تحویل آنها قبل از تاریخ ۱۲ مهرماه بوده، با قیمت های مصوب قبلی تحویل مشتریان می شود.

تحویل محصولات پیش فروش سایپا، با قیمت قبلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  محمدحسن گرمان در خصوص مصوبه اخیر سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان گفت: بر اساس این مصوبه، محصولات سایپا که از تاریخ 12 مهرماه امسال به قبل پیش فروش شده اند، مشمول افزایش قیمت جدید مصوب نمی شوند.وی ادامه داد: دعوتنامه مشتریان محصولات سایپا و پارس خودرو که موعد تحویل آن ها تا پایان شهریور ماه بوده با قیمت های سابق صادر شده و این خودروها با قیمت قبلی به دست مشتریان خواهد رسید.گرمان اظهار کرد: در صورتی که مشتریان وجه مازادی به حساب شرکت واریز کرده باشند، این مبلغ به آنها بازگردانده می شود و با نمایندگان مختلف در این حوزه برخورد خواهد شد.


    گران‌فروشی 146 میلیارد تومانی چهار واردکننده خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تخلف گران‌فروشی 146 میلیارد تومانی چهار شرکت واردکننده خودرو خبر داد. مجتبی فراهانی در پاسخ به اینکه برای کدام شرکت های واردکننده خودرو پرونده تخلف گران فروشی تشکیل شده است؟ اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ها نمی توانیم نام شرکت متخلف را اعلام کنیم، با این حال در حدود یک ماه اخیر برای چهار واردکننده خودرو به دلیل گران فروشی پرونده تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.وی ادامه داد: این پرونده ها مربوط به شرکت هایی است که خودرو را با ارز ارزان و مرجع وارد کرده و آن را با نرخ ارز آزاد وارد بازار کرده اند.معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به اینکه مبلغ تخلف ارزی واردکنندگان چه مقدار بوده است؟ خاطرنشان کرد: در این چهار پرونده مبالغ 111 و 35 میلیارد تومان و در مجموع 146 میلیارد تومان تخلف ثبت شده است که مربوط به واردکنندگانی است که خودروی وارد شده را به این میزان گران تر از نرخ واقعی فروخته اند. پیش از این مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران تاکید کرده بود که با هرگونه گرا ن فروشی خودرو از سوی تولیدکنندگان و واردکنندگان این محصول به شدت برخورد خواهد شد به گونه ای که در صورت تکرار سه باره تخلف گران فروشی، واحد متخلف با مجازات تعطیلی و پلمب روبرو می شود.

    لیفان ایکس60 رونمایی می‌شود
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که محصول جدید شرکت کرمان موتور با نام لیفان ایکس60 در کلاس خودروهای شاسی بلند به زودی رونمایی می‌شود. خودرو لیفان ایکس60 با حجم موتور 1794 سی سی و 131 اسب بخار قدرت، پنچ دنده با ظاهری لوکس و امکاناتی که بیشتر در خودروهای مدرن یافت می شود، هفته آینده رونمائی خواهد شد.
    این خودرو در کلاس خودروهای شاسی بلند قرار دارد با سیستم ترمز ABS با سامانه کنترل EBD، فرمان هیدرولیک و تلسکوپی قابل تنظیم، سیستم ایربگ، موتور پرقدرت، جعبه دنده روان با سنسورهای کنترلی، با سایر خودروهای حاضر در این بازار رقابت می کند.
    موتور این خودرو توسط شرکت ریکاردو انگستان طراحی شده که از آخرین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است. همچنین این خودرو مجهز به سیستم ضد سرقت، سانروف، سنسور دنده عقب، صندلی چرمی و امکانات دیگر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو