فونیکسریمکسبهتام

عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع در ایلام راستی‌آزمایی می‌شود

عصر خودرو- رئیس اداره اندازه‌شناسی و اوزان و مقیاس‌های استاندارد ایلام از راستی‌آزمایی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع در استان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و زوار اربعین حسینی خبر داد.

عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع در ایلام راستی‌آزمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، «مجتبی پالیزبان»  با اعلام این مطلب اظهار کرد: به‌منظور نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و صحت عملکرد این نازل‌ها با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره‌کل استاندارد استان و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان نازل‌های عرضه سوخت مایع در استان مورد کنترل کمی و کیفی قرار گرفت.

    وی گفت: با توجه به بند 7 ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد، ترویج سیستم بین‌المللی یکاها ( SI ) به‌عنوان سیستم رسمی اوزان و مقیاس‌ها در کشور و کالیبره کردن و آزمون وسایل سنجش، از وظایف سازمان استاندارد است.

    رئیس اداره اندازه‌شناسی و اوزان و مقیاس‌های استاندارد ایلام تصریح کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و با توجه به این‌که مرز مهران مورد توجه بیشتر زائرین اربعین است و استان ایلام دروازه عتبات عالیات می‌باشد این بازرسی‌ها در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی بهینه و رضایت‌مندی خیل عظیم زائرین کربلای معلی که استان ایلام را جهت عزیمت به کربلا انتخاب کرده‌اند و در همه شهرستان‌های استان انجام شده است.

    وی در پایان تصریح کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به جز در موارد ضروری هر سه ماه یکبار انجام می‌شود و از هم استانی‌های عزیز وزائرین گرامی تقاضامندیم در جایگاه‌های سوخت پیش از سوخت‌گیری حتماً به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته باشند سپس اقدام به سوخت‌گیری کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط