فونیکسریمکسبهتام

دستگیری راننده پژوی شیطانی در نمایشگاه ماشین

عصر خودرو- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوانی که با گشت زنی در فضای مجازی و مسافربری اقدام به فریب و ربایش دختران جوان به قصد آزار و اذیت آنها کرده بود، خبر داد.

دستگیری راننده پژوی شیطانی در نمایشگاه ماشین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، در تاریخ 5 مهرماه امسال پرونده‌ای با موضوع آدم ربایی منجر به آزار و اذیت از شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران ، برای رسیدگی به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و شاکی پرونده باحضور در اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود یک هفته پیش با جوانی به نام دانیال در یکی از شبکه‌های اجتماعی آشنا شدم تا اینکه پس از گذشت چندروز با دانیال برای ساعت پنج بعداز ظهر روز چهارشنبه چهارم مهرماه در چهارراه جهان کودک قرار ملاقات گذاشتم و در پس از حضور در محل جوانی با خودرو پژو 206 مشکی به چهارراه جهان کودک آمد.

    وی در ادامه اظهاراتش افزود: من به تصور اینکه آن شخص دانیال است، سوار ماشین شدم اما متوجه شدم راننده 206 که طی این مدت خودش را به نام دانیال معرفی می کرده به دروغ تصویر فرد دیگری را بر روی پروفایلش قرار داده است و همه حرفهایش دروغ بود. تصمیم گرفتم از ماشین پیاده شوم اما راننده 206 با قفل کردن در ماشین مانع پیاده شدن من شد و شروع به حرکت کرد،  از او خواستم تا خودرو را متوقف کند اما او بی اعتنا به درخواست من به طرف اتوبان حرکت کرد و به سمت لویزان رفت.

    شاکی ادامه داد: داخل یک خیابان قصد پیاده شدن از ماشین را داشتم که راننده پژو 206 چاقویی در آورد و تهدید کرد که اگر صدایم در بیاید مرا خواهد زد، هوا تاریک شده بود و راننده با تهدید چاقو وضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. راننده 206 مرا در نزدیکی میدان رسالت در کوچه‌ای خلوت پیاده کرد و از محل دور شد.

    کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام چهره نگاری، بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از شاکی پرونده و نهایتا بررسی اطلاعات مجرمان سابقه دار پلیس آگاهی، موفق به شناسایی فردی سابقه دار به نام سعید.م متولد 1364 شدند که در سال 1394 نیز به اتهام آدم ربایی منجر به آزار و اذیت دستگیر و برابر رأی شعبه 1071 محکوم وروانه زندان شده بود. با شناسایی تصویر سعید.م توسط شاکی پرونده، کارآگاهان به محل سکونت وی مراجعه کرده و اطلاع پیدا کردند که وی پس از آزادی از زندان از این مکان نقل مکان کرده است.

    اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید دردستور کارکارآگاهان قرار داشت تا اینکه در تاریخ 7 مهرماه پرونده‌ای به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که شاکی پرونده در آن عنوان کرده بود که به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پژو 206 مشکی رنگ شده است که راننده آن پس از انحراف مسیر و با تهدید چاقو و ضرب و شتم وی مورد آزار و اذیت قرارداده است.

    شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 9 شب روز شنبه مورخ ششم مهرماه در مسیر بازگشت از محل کار به منزل، مقابل ایستگاه مترو منتظر ماشین بودم که یک پژو 206 مشکی نزدیک شد و مدعی شد که مسافرکش است،  به مقصد میدان سبلان سوار ماشین شدم اما پس از طی مسیر کوتاهی، ناگهان راننده از مسیر اصلی خارج شد و به سمت خروجی اتوبان امام علی حرکت کرد. به خارج شدن راننده از مسیر اصلی اعتراض کردم که ناگهان راننده چاقویی را از زیر صندلی خارج کرد و مرا با آن تهدید کرد. سرم را محکم به شیشه و در ماشین کوبید و به همین دلیل دچار سرگیجه و سردرد شدیدی شدم. راننده 206 با تهدید چاقو و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد اما با این وجود مبلغ 250 هزار تومان همرام را نیز سرقت کرد و مرا در گوشه‌ای از اتوبان  از ماشین پیاده کرد و از محل دور شد.

    کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی خودرو پژو 206 مشکی شده و در ادامه نیز موفق به شناسایی محل تردد سعید در منطقه نارمک، خسابان سمنگان در یک نمایشگاه خرید و فروش خودرو شدند. این مکان تحت کنترل نامحسوس کارآگاهان قرارگرفت و سرانجام درساعت 17 دیروز درحالیکه سعید قصد فروش خودرو پژو 206 خود را داشت، وی را دستگیر کردند.

    در زمان دستگیری ، سعید با اطلاع از حضور کارآگاهان قصد داشت تا با ایجاد درگیری و جوسازی از محل متواری شود که با اقدام سریع کارآگاهان دستگیر و به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

    براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده در همان تحقیقات صراحتا به هر دو فقره آزار و اذیت شکات پرونده اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی از متهم جهت شناسایی دیگر شکات احتمالی پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو