فونیکسریمکسبهتام

مدیر تجاری اسنپ:

۱۵ هزار راننده زن در اسنپ ثبت نام کرده‌اند

عصر خودرو- مدیر تجاری اسنپ گفت: تعداد راننده‌های خانم ثبت نام شده در شرکت اسنپ به حدود ۱۵ هزار نفر می‌رسد و تعداد کل موتورسوران ثبت‌نامی در تهران بالغ بر بیست و شش هزار نفر است.

۱۵ هزار راننده زن در اسنپ ثبت نام کرده‌اند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، فرید شهابی در خصوص افزایش داوطلبین کار در تاکسی‌های اینترنتی گفت: ما از ابتدای سال تا به امروز در 9 شهر کشور شعب خود را راه‌اندازی کردیم و در این مناطق شاهد استقبال افرادی بودیم که خواهان کار به عنوان راننده هستند.

    مدیر تجاری اسنپ افزود: در شهر تهران شاهد افزایش راننده بودیم و اکنون 400 هزار نفر مشغول به کار هستند که این شیب افزایشی همچنان ادامه دارد و در کشور این تعداد به یک میلیون نفر می رسد.

    وی در خصوص نحوه چگونگی جذب رانندگان و بررسی صلاحیت آنها گفت: سرویس اسنپ با مکانیزه کردن فرآیند جذب راننده موفق شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بالاترین حد از دقت و کیفیت در بررسی اطلاعات هویتی متقاضیان و آماده‌سازی آنها برای آغاز فعالیت و درآمدزایی‌ دست پیدا کند.

    شهابی ادامه داد: حفظ تجربه خوب مشتری در اسنپ از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل فرآیند ثبت‌نام متقاضیان عضویت در ناوگان اسنپ با حساسیت زیاد و سازوکار دقیق در سه مرحله جذب، آموزش و احراز هویت انجام می‌شود.

    وی در خصوص افرادی که در این گزینش‌ها رد می‌شوند، گفت: آمار دقیقی از تعداد افرادی که رد می‌شوند وجود ندارد، اما مراحل مختلف ثبت‌نام و جذب راننده نشان می‌دهد که سخت‌گیری زیادی در بحث احراز هویت وجود دارد. در کنار این سختگیری‌ها نداشتن سوءسابقه کیفری نیز از الزامات کار در اسنپ است.

    شهابی گفت: به دلیل اهمیت این موضوع احراز صلاحیت رانندگان اسنپ به ارگان‌های نظارتی و مراجع قضایی سپرده شده و سابقه کیفری و سوءپیشینه افراد به دقت از سوی دستگاه‌های مسئول مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    وی در خصوص فعالیت زنان در این حوزه و پیک موتوری گفت: تعداد راننده‌های خانم ثبت نام شده در شرکت اسنپ به حدود 15 هزار نفر می‌رسد و تعداد کل موتورسوران ثبت‌نامی در تهران بالغ بر بیست و شش هزار نفر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو