فونیکسریمکسبهتام

سرپرست تاکسیرانی قزوین:

۱۱۲۴ مجوز برای خودروهای سرویس مدارس در قزوین صادر شد

عصر خودرو- سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تا امروز، یک هزار و ۱۲۴ مجوز برای خودروهای سرویس های مدارس قزوین از سوی این سازمان صادر شده است.

۱۱۲۴ مجوز برای خودروهای سرویس مدارس در قزوین صادر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان تاکید کرد: مجوزهای صادر شده شامل 598 دستگاه تاکسی (خطی، گردشی، شرکتی و خودروهای ون) و 526 دستگاه خودروهای شخصی با به کارگیری 778 نفر راننده مرد و 346 راننده زن بوده و روزانه بیش از 12 هزار دانش آموز توسط این خودروها جا به جا می شوند.
    وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی پیمانکاران و رانندگان سرویس های مدارس و برگزاری جلسات توجیهی با مسئولان خطوط چهل گانه سطح شهر جهت همراهی بیشتر، از دیگر اقدامات این سازمان در هنگام بازگشایی مدارس بوده است.
    عرشیان یادآور شد: نظارت مستمر بر خودروهای سرویس مدارس، روان سازی مسیرهای منتهی به مدارس با همکاری پلیس راهور، نظم دهی به ایستگاه های تاکسی، تجهیز تمامی ایستگاه ها به تابلو و تکمیل آرم و علائم تاکسی های خطی و آژانسی (کد، شبرنگ و تابلوهای سقفی) و کنترل گره های ترافیکی از جمله اقدامات سازمان تاکسیرانی بوده است.
    این مسئول فعالیت شبانه روزی 8 جایگاه سوخت سی ان جی متعلق به این سازمان به عنوان سوخت پاک و ارزان برای تاکسیرانان و شهروندان گرامی را از دیگر خدمات مستمر سازمان تاکسیرانی برشمرد و تصریح کرد: جایگاه های یاد شده متعلق به سازمان تاکسیرانی برای استفاده شهروندان گرامی به مناسبت بازگشایی مدارس تعمیرات اساسی شده و روزانه 25 هزار خودرو در آنها سوخت گیری می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط