فونیکسریمکسبهتام

چهارشنبه‌های آموزشی کرمان موتور را بیشتر بشناسیم

عصر خودرو- به نظر شما چند درصد خریداران خودرو تاکنون از اطلاعات دفترچه خودرو استفاده کرده‌اند؟

چهارشنبه‌های آموزشی کرمان موتور را بیشتر بشناسیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، یک تحقیق نشان می‌دهد تعداد این افراد در بهترین حالت به 10 درصد هم نمی‌رسد، اما چرا؟ برخی افراد پیچیده بودن دفترچه‌های راهنما، حجیم بودن اطلاعات و حتی برخی مواقع غیرضروری بودن اطلاعات را دلیل استفاده نکردن از این دفترچه‌ها می‌دانند، حالا این دلایل را بگذارید کنار سرانه مطالعه در کشورمان. این اتفاق موجب می‌شود در بسیاری از اوقات خودروهای به‌خصوص جدید که از تکنولوژی جدیدتری بهره‌مند هستند تنها به دلیل نبود اطلاعات کافی، زیان‌های سنگین مالی را به صاحبان خودرو متحمل کند.
    در این میان کرمان موتور که از خودروسازان باسابقه ایران به شمار می‌رود و در مدت اخیر، تنها به متنوع کردن سبد محصولاتش برای اقشار مختلف مردم بسنده نکرده و تمرکز ویژه‌ای روی خدمات پس از فروش و پیش از خرید و اقدامات مثبتی نظیر برگزاری تست درایوها، ایجاد باشگاه مشتریان و امداد و خدمات پس از فروش مطلوب داشته است.
    به همین دلیل برای نخستین بار کرمان موتور دست به کار جدیدی زده تا بتواند این معضل را تا حدی رفع کند.  این شرکت طی یک اقدام جالب، به کمک خریداران محصولاتش آمده و آن‌ها را برای شناخت بهتر ویژگی‌ها و امکانات خودرو راهنمایی می‌کند. کرمان موتور با راه اندازه‌های طرحی به نام «چهارشنبه‌های آموزشی»، به کمک مشتریانش آمده و طرز استفاده از امکانات و ویژگی‌های مختلف خودروها را آموزش می‌دهد تا از مشکلات خریداران به دلیل عدم آموزش و نداشتن اطلاعات کافی جلوگیری کند. نکته جالب دیگر در اجرای این طرح، نحوه پخش آن است. کرمان موتور در این قسمت هم به‌راحتی خریداران توجه کرده و ویدئوهای این طرح آموزشی را از طریق شبکه IG-TV صفحه اینستاگرامش به نشانی www.instagram.com/kermanmotor به نمایش می‌گذارد. این کار باعث می‌شود تا دسترسی به ویدئوها بسیار راحت باشد و بازدیدکنندگان بتوانند بدون دردسر از طریق گوشی موبایل خود، مخاطب چهارشنبه‌های آموزشی کرمان موتور باشند. همچنین تنوع در موارد موردبحث در این طرح، از اولویت‌های آن است. برای مثال یک هفته آن به نکات فنی و ایمنی اختصاص دارد، یک هفته به نحوه کار سیستم‌های مختلف خودرو و ... . برگزاری طرح‌هایی مثل چهارشنبه‌های آموزشی و ایجاد باشگاه مشتریان توسط کرمان موتور، تأثیر به‌سزایی در وفادار کردن مشتریان دارد و این حس به خریدار خودرو دست نمی‌دهد که هدف شرکت، تنها فروش خودرو بوده و بعد از آن، مشتری رها می‌شود. لازم به ذکر است در هفته های آینده، صفحه اختصاصی محصولات هیوندای کرمان‌موتور در اینستاگرم نیز در قالب چهارشنبه های آموزشی به بررسی نسل جدید هیوندای آزرا خواهد پرداخت.

    گفتنی صفحه اینستاگرام هیوندایکرمان موتور به کیلیک بر روی اینجا در دسترس است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو