فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه:

لاستیک‌های اموال تملیکی یک میلیون تومان قیمت‌گذاری شد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان راهداری از مطرح شدن طرح تن کیلومتر در شورای عالی ترابری از هفته آینده خبر داد.

لاستیک‌های اموال تملیکی یک میلیون تومان قیمت‌گذاری شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه روند حمل‌ونقل کشور عادی شده است، اظهار کرد: در روز گذشته 60 هزار بارنامه صادر شده و در روز‌های آینده نیز میزان صدور بارنامه‌ها برای کامیون‌ها افزایش می‌یابد.

    وی ادامه داد: برای رفع مشکل لاستیک که یکی از معضلات کامیون‌داران در ماه‌های اخیر بوده با وزارت صنعت، معدن و تجارت هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم و هم اکنون یک محموله از بندر بوشهر و بندر عباس به سمت تهران حرکت کرده و سازمان راهداری نیز یک محموله دیگر از سازمان اموال تملیکی دریافت و در تمامی استان‌ها توزیع می‌شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه کیفیت‌ تمام لاستیک‌های توزیع شده و یا موجود در بازار توسط سازمان استاندارد تأیید شده است، افزود: معیار ما برای تعیین کیفیت لاستیک‌ها دستگاه‌های مسئول است.

    برخورد با 95 شرکت متخلف حمل و نقل
    حسن‌نیا با بیان اینکه تمام لاستیک‌های وارداتی و یا تولید داخل در ستاد قیمت‌گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت‌گذاری و سپس در نمایندگی‌ها توزیع می‌شود، گفت: تمام قیمت‌ها بر اساس قیمت تمام شده تولید لاستیک تعیین می‌شود.

    وی اظهار کرد: هم اکنون قیمت لاستیک‌های موجود در سازمان اموال تملیکی یک میلیون تومان تعیین شده است.

    قیمت گذاری لاستیک‌های وارداتی و تولید داخل توسط وزارت صمت تعیین می‌شود
    معاون وزیر راه و شهرسازی درباره توزیع روغن‌های ترمز قلابی در بازار‌ گفت: در این بین باید دستگاه‌های مسئول از جمله شرکت نفت پاسخگو باشد و نظارت خود را بر توزیع این روغن‌ها افزایش دهد.

    حسن‌نیا از اجرایی شدن تن کیلومتر ازهفته آینده خبر داد و افزود: هفته آینده مسئله تن کیلومتر در شورای عالی ترابری مطرح می‌شود و امیدواریم تا هفته دیگر در دستور کار واقعی قرار گیرد.

    مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برخورد با 95 شرکت حمل و نقل جاده‌ای  خبر داد و گفت: 120 شرکت حمل و نقل جاده‌ای که به تعهدات صنفی خود عمل نکرده‌اند، تذکر گرفته اند و این امر نشان می‌دهد که سازمان راهداری در مسئولیت خود جهت برخورد با شرکت‌های متخلف بسیاری جدی است و هیچ کوتاهی در این بخش نمی‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو