فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

مطالبات کامیون‌داران در دست پیگیری است

کاهش تعرفه واردات لاستیک

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: مطالبات به حق کامیون‌داران همچنان در سطح ملی و استانی در دست پیگیری است.

مطالبات کامیون‌داران در دست پیگیری است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  علی علیخانی در مورد رفع مشکلات کامیون‌داران اظهار داشت: انتظارات و خواسته هایی برای کامیون‌داران ایجاد شده بود که آنچه مربوط به حوزه حمل و نقل و راهداری بوده به طور کامل در دستور کار قرار گرفته است.

    وی افزود: عمده این در خواست ها عملیاتی شده اما چند موردی نیز فرا سازمانی است که آنها نیز در دست پیگیری است.‌

    علیخانی با اشاره به اقدامات انجام شده، بیمه تکمیلی رانندگان و همسران آنها با جمعیتی حدود 900 هزار نفر در سطح کشور را از مطالبات محقق شده رانندگان دانست و افزود: این مهم از مردادماه سال جاری عملیاتی شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: پیگیری لاستیک و قطعات پر مصرف خودرو نیز پیگیری و مقرر شد سهمیه لاستیک استانها به ویژه اندازه ای که مورد استفاده ناوگان حمل و نقل عمومی است، افزایش یاید.

    علیخانی یادآور شد: بحث آزادسازی محموله های لاستیکی که در گمرکات بوده و تسریع روند آن نیز پیگیری شده تا کالاها زودتر بعد از ترخیص در اختیار توزیع کنندگان قرار گیرد.

    وی عنوان کرد: بحث کاهش تعرفه واردات لاستیک نیز پیگیری شده تا از 30 به 10 درصد کاهش پیدا کند.

    علیخانی ادامه داد: در استان یزد با پیگیری های انجام شده از سوی اداره کل راهداری و جذب سرمایه گذار خصوصی با همکاری استاندار یزد، مقرر شده تا سرمایه گذاری در امر واردات لاستیک انجام شود.

    وی تصریح کرد: یک سرمایه گذار به چین اعزام شده و بزودی اقدام به واردات می کند و یک مورد دیگر نیز به برآورد نهایی رسیده تا بتواند واردات لاستیک را نهایی کند.

    وی عنوان کرد: حمل کالا به صورت تن کیلومتر نیز از مطالبات رانندگان بوده که این موضوع نیز پیگیری شده و در مراحل نهایی تصویب است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط