فونیکسریمکسبهتام

رئیس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران خبر داد

افزایش ۵۰ درصدی نرخ «سرویس مدارس» صحت ندارد

هنوز پیمانکاران با مدارس قرارداد نبسته‌اند

عصر خودرو- رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز نرخ مصوب قطعی شهریه مدارس از سوی فرمانداری ابلاغ نشده است گفت: هنوز هیچ پیمانکاری با مدارس قرارداد نبسته است. از مدارس خواستیم فعلا ۴۰ درصد نرخ سال قبل را از خانواده‌ها دریافت کنند تا نرخ مصوب رسما اعلام شود.

افزایش ۵۰ درصدی نرخ «سرویس مدارس» صحت ندارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سید صدرا خوش قدم  در پاسخ به پرسشی درباره علت افزایش 40 تا 50 درصدی نرخ سرویس مدارس نسبت به سال گذشته در برخی مناطق اظهار کرد: با توجه به جلسات برگزار شده و پیشنهادات ارائه شده به مراجع ذیربط افزایش نرخ 50 درصدی سرویس مدارس نسبت به سال گذشته صحت ندارد.

    وی افزود: همه ساله نرخ سرویس مدارس پس از پیشنهاد کارگروه ماده 18سرویس مدارس شهر تهران به شورای شهر ارسال و پس از اعلام نرخ مصوب توسط شورای مذکور و تصویب و ابلاغ آن توسط فرمانداری، آموزش و پرورش موظف می‌شود نسبت به اجرای مصوبه اقدام کند.

    رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران با بیان اینکه با توجه به اینکه تاکنون مصوبه نرخ سرویس اعلام نشده است، شرکت‌های مجاز معرفی شده به مدارس می‌توانند تا قبل از قطعی شدن نرخ نسبت به انعقاد پیش قرارداد با مدارس در سقف تعریف شده آنان اقدام کنند عنوان کرد: به منظور تسهیل اجرایی برای انعقاد پیش قرارداد و همچنین قطعی کردن درخواست اولیاء برای بهره مندی از سرویس مدرسه مطابق با شیوه نامه اجرایی، مدارس می‌توانند نسبت به اخذ 40 درصد نرخ مصوب شورا در سال گذشته از اولیاء به صورت علی‌الحساب دریافت کنند و پس از اعلام نرخ رسمی و انعقاد قرارداد قطعی مدارس با پیمانکاران از طریق درگاه مالی سامانه هوشمند مدارس مبالغ قطعی را تایید کنند و در صورت مغایرت مبالغ با نرخ مصوب نسبت به اعلام موضوع به مراجع ذیربط اقدام کنند تا از طریق ناظرین بررسی‌های لازم صورت گیرد.

    خوش قدم ادامه داد: ما انتقاداتی به نرخ اعلامی داشتیم و جلساتی با فرمانداری برگزار کردیم و قرار است اعتراضات هفته آینده در کمیته انطباق بررسی و نرخ رسمی به ما اعلام شود. تاکنون 420 شرکت متقاضی از تاکسیرانی مجوز گرفته‌اند و صلاحیت فنی آنها تایید شده است. این شرکت‌ها را پس از ارزیابی عملکردشان به مدارس معرفی کردیم و مدارس مختار هستند با هر کدام از آنها که مایل بودند قرارداد ببندند.

    وی افزود: اگر هفته آینده نرخ قطعی به ما ابلاغ شود آن را به مدارس می‌فرستیم و مدیر موظف است قیمت‌ها را روی برد نصب و به رویت اولیاء برساند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو