فونیکسریمکسبهتام

خوزستان با کمبود لاستیک خودروهای سنگین مواجه است

عصر خودرو- رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان با اشاره به کمبود لاستیک خودروهای سنگین در این استان گفت: با توجه به آمار بالای خودرو های سبک و سنگین حمل و نقل کننده کالا در استان و ترانزیتی بودن جاده های استان ، نیاز به سهمیه لاستیک بیشتری در خوزستان است.

خوزستان با کمبود لاستیک خودروهای سنگین مواجه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، نوراله حسن زاده چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار استان در سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بیان کرد:لازم است با نیازسنجی دقیق در این خصوص درخواست افزایش سهمیه لاستیک انجام شود.
    وی گفت: در سه ماه گذشته بالغ بر سه هزار و 244 حلقه لاستیک در بین صاحبان خودروهای حمل و نقل کالا در استان توزیع شده است که جوابگوی نیاز استان نیست چرا که در خوزستان بیش از 14 هزار دستگاه خودروی حمل و نقل وجود دارد و برخی دستگاه ها مثل نیروی انتظامی نیز درخواست لاستیک دارند.
    حسن زاده در ادامه نشست به گران شدن برخی محصولات کشاورزی در استان ازجمله گوجه فرنگی و کیوی اشاره کرد و افزود: برای ارزان شدن این 2 محصول صادرات آن ها از استان تا زمانی که قیمت آن ها کاهش نیابد ممنوع است.
    رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه برای بازرسی از بازار و کنترل قیمت نیاز به کمک سایر دستگاه ها است عنوان کرد: سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برای رصد و بازرسی در بازار نیاز به نیرو و خودرو دارد که لازم است در این خصوص سایر دستگاه ها نیز کمک کنند.

    ** پشتیبانی اموردام کشوردرتامین گوشت خوزستان ورود کرد
    مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه این نشست با اشاره به نیاز استان به گوشت و افزایش قیمت گوشت قرمز در استان گفت: پشتیبانی امور دام کشور قرار است با استان خوزستان همکاری لازم را جهت تامین گوشت منجمد مورد نیاز داشته باشد.
    امید بن عباس با بیان این که باید نظارت بیشتری روی اقدامات بخش خصوصی در بحث توزیع گوشت و مرغ منجمد صورت گیرد گفت: بخش خصوصی محدودیتی برای وارد کردن کالا به استان ندارد و می تواند هر اندازه که نیاز استان است کالا وارد کند.
    وی به پیگیری سهمیه واردات گوشت منجمد به استان اشاره کرد و گفت: با ورود این سهمیه به استان ، گوشت مورد نیاز تامین می شود و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.
    بن عباس : باید به تخلفات فروشگاه ها در توزیع سهمیه گوشتی که دریافت می کنند رسیدگی شود .
    وی افزود: برای اعتصابات سراسری کامیون داران، اتحادیه ها و بنکداران برنامه ریزی های لازم را انجام دهند تا مردم در تامین کالاهای مورد نیاز خود دچار مشکل نشود.
    مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد: به دلیل مشکلاتی که کامیون داران و صاحبان خودروهای حمل و نقل با آن درگیر هستند حمل و نقل کالا به استان نیز دچار مشکلاتی شده است و بر قیمت کالا و محصولات در بازار تاثیر گذاشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو