فونیکسریمکسبهتام

خودرو عمومی در ارومیه به عنوان سرویس مدارس فعالیت می کند

عصر خودرو- شهردار ارومیه گفت: یکهزار و ۵۰۰ خودرو عمومی در این شهر برای خدمت رسانی در حوزه سرویس مدارس ساماندهی شده و والدین می توانند با خیال راحت از این خودروها برای رفت و آمد دانش آموزان استفاده کنند.

خودرو عمومی در ارومیه به عنوان سرویس مدارس فعالیت می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ؛ محمد حضرت پور روز دوشنبه افزود: این خودروها از طریق شرکت‌های پیمانکاری تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه واگذار شده و قرار است در طول سال تحصیلی دانش آموزان را جابجا کند.
    وی اضافه کرد: همه سرویس‌های مدارس با مجوز سازمان حمل و نقل بار و مسافر برای جابجایی مسافران تردد می کند که برای ساماندهی آنها با 28 پیمانکار عقد قرارداد شده است.
    وی بیان کرد: برای سرویس‌های مدارس مجوز دار کارت شناسایی صادر شده و گشت‌هایی خودرویی سازمان نیز بر فعالیت سرویس‌های مدارس نظارت می کنند.
    شهردار ارومیه ادامه داد: این گشت ها تنها به رانندگانی که دارای کارت شناسایی باشند، اجازه تردد صادر می کنند.
    حضرت پور با تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان گفت: در ایام بازگشایی مدارس با توجه به افزایش تردد با اتوبوس، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اقدام به تکمیل بازسازی دستگاه‌های اتوبوس کرده و 90 دستگاه تعمیر شده است.
    وی افزود: علاوه بر آن در راستای ایجاد منظر مناسب شهری، 280 ایستگاه‌ اتوبوس سطح شهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید رنگ آمیزی شده است.
    به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز سال تحصیلی، افزون بر 570 هزار دانش آموز در کلاس های درس حاضر شدند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط