فونیکسریمکسبهتام

ثبات قیمت انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته

عصر خودرو- در بازار سمند ال‌ایکس با قیمت ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۶۶ میلیون هزار تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک با افزایش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان و پراید ۱۱۱ با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۶ میلیون تومان فروخته می‌شود.

ثبات قیمت انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، مرداد‌ماه امسال تولید خودروهای سواری در برخی خودروسازان داخلی افزایش و در برخی نیز کاهش یافته است.

    براساس جدیدترین گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید انواع خودروهای سواری از 135 هزار و 680 دستگاه در مرداد سال گذشته به 83 هزار و 787 دستگاه در مرداد امسال رسید.

    در این مدت تولید انواع سواری در گروه بهمن صعودی بود و از 654 دستگاه در مرداد‌ماه سال گذشته به 1349 دستگاه افزایش یافت.

    تولید این محصولات در کرمان‌موتور نیز افزایش یافته و از 3337 دستگاه در مرداد‌ماه 1396 به 4159 دستگاه رسید. مرداد‌ماه امسال تولید انواع سواری در صنعت خودرو آذربایجان نیز با افزایش همراه بوده و از هشت دستگاه در مرداد‌ماه سال گذشته به 322 دستگاه افزایش یافت. تولید این محصولات در خودروسازان بم هم به 342 دستگاه رسید.

    مرداد‌ماه 1396 تولید سواری در این شرکت متوقف بود. اما در این مدت تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران‌خودرو نزولی بوده و از 67 هزار و 604 دستگاه در مرداد‌ماه 1396 به 40 هزار و 470 دستگاه کاهش یافت. تولید این محصولات در گروه خودروسازی سایپا نیز کاهش یافته و از 57 هزار و 864 دستگاه در مرداد‌ماه سال گذشته به 32 هزار و 700 دستگاه رسید.

    مرداد‌ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران با کاهش همراه بوده و از 6074 دستگاه در مرداد‌ماه 1396 به 4357 دستگاه کاهش یافت. تولید این محصولات در کارمانیا نیز نزولی بوده و از 139 دستگاه در مرداد‌ماه سال گذشته به 88 دستگاه رسید.

    با این حال گزارش روزگذشته قیمت خودرو حکایت از قیمت انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته دارد.

    در نخستین روز هفته جاری بازار خرید و فروش خودرو به واسطه تعطیلات چند روز گذشته رونقی نداشته و کمتر معامله‌ای انجام می‌شود به نحوی که قیمت اکثر خودروها در مقایسه با هفته گذشته شاهد تغییرات چندانی نیست.

    در بازار سمند ال‌ایکس با قیمت 53 میلیون و 500 هزار تومان، پژو206 تیپ 5 با قیمت 66 میلیون هزار تومان، پژو207 اتوماتیک با افزایش دو میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 105 میلیون تومان و پراید 111 با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 36 میلیون تومان فروخته می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو