فونیکسریمکسبهتام

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان:

امدادرسانی هلال‌احمر سمنان به حادثه واژگونی پراید

عصر خودرو- معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه این جمعیت به یک حادثه واژگونی پراید در محور ایوانکی-تهران امدادرسانی کرده است، گفت: در این حادثه سه نفر جان باختند.

امدادرسانی هلال‌احمر سمنان به حادثه واژگونی پراید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی یحیایی  بابیان اینکه پایگاه هلال‌احمر ایوانکی با کمک عوامل پایگاه علی‌آباد(پاکدشت) به یک مورد واژگونی خودرو پراید در کیلومتر 17 ایوانکی-تهران امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: این حادثه ساعت 3:15 بامداد شنبه به وقوع پیوست که بلافاصله بعد از حادثه نیروهای امداد و نجات و اورژانس درصحنه حاضر شدند.

    وی بابیان اینکه این خودرو چهار سرنشین داشت، افزود: متأسفانه به دلیل شدت حادثه سه سرنشین این خودرو در دم فوت‌شده و تنها مصدوم حادثه که یک کودک است به مراکز درمانی انتقال یافت.

    معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه عصر روز گذشته نیز شاهد واژگونی خودرو پیکان وانت در کیلومتر 38 محور سرخه-آرادان بودیم، ابراز داشت: در این حادثه نیز یک نفر جان باخت و پنج مصدوم دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

    یحیایی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در پایان تعطیلات تابستانی قرار داریم پیش‌بینی می‌شود امروز نیز شاهد تردد پرحجم خودروها در محورهای مواصلاتی باشیم لذا از رانندگان تقاضا داریم به‌محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه راه صرف‌نظر کرده و با هوشیاری طی مسیر کنند تا شاهد این حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر برای هم‌وطنان نباشیم.

    وی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در طول مسیر آماده خدمت‌رسانی به مردم خواهند بود بنابراین چنانچه مسافران نیاز به دارو و درمان داشتند می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه و یا با شماره 112 تماس بگیرند تا به مشکل آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط