فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه اصفهان:

تردد خودروهای سنگین تک‌راننده در جاده‌ها ممنوع است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه اصفهان گفت: تردد خودروهای سنگین تک‌راننده در جاده‌ها به دلیل پیشگیری از حوادث ناشی از خواب‌آلودگی ممنوع است اما هنوز به طور قطع دلیل تصادف کاشان – نطنز مشخص نیست.

تردد خودروهای سنگین تک‌راننده در جاده‌ها ممنوع است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخورو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسین  پورقیصری در ارتباط با حادثه تصادف رخ داده در محور کاشان - نطنز اظهار داشت: خودروی حامل سوختی که از اراک به سمت میبد در حال حرکت بوده است با اتوبوس مسافربری تهران - کرمان برخورد و با توجه به حجم زیاد آتش سوزی ناشی از سوختن تانکر، اتوبوس نیز آتش گرفته است.

    وی افزود: اغلب تصادفات در محورهای ترانزیتی و یا جاده‌های کشور، شب هنگام وبه دلیل خواب آلودگی رانندگان رخ می‌دهد اما دلیل این حادثه هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

    رئیس پلیس راه اصفهان در ارتباط با ممنوعیت تردد تانکرهای حامل سوخت در جاده‌ها ابراز داشت: به طور کلی این ممنوعیت در ارتباط با رانندگی تک نفری با خودروهای سنگین مانند اتوبوس، کامیون، تانکر و غیره  در جاده‌ها وجود دارد  و به عبارت بهتر در این زمینه محدودیت داریم.

    وی ادامه داد: تمامی این خودروها باید به سامانه سپهتن مجهز باشند و حتما برای جلوگیری از حوادث ناشی از خواب آلودگی دو نفر راننده باید در خودرو حضور داشته باشد تا زمان رانندگی در جاده را میان یکدیگر تقسیم کنند اما این موضوعی است که هنوز شاهد بی توجهی به آن توسط رانندگان هستیم.

    دلایل تصادف محور کاشان – نطنز در حال بررسی است

    پورقیصری در پاسخ به این سوال که حادثه تصادف به موارد مطرح شده ارتباطی داشته است یا خیر، بیان داشت: هنوز دلایل تصادف محور کاشان – نطنز در حال بررسی است و پس از  تحقیق‌های لازم دلیل حادثه اعلام  می‌شود.

    وی تاکید کرد: به طور کلی به رانندگان  توصیه می‌کنیم که در هر شرایطی اگر احساس خستگی کردند  در حاشیه امن جاده توقف داشته باشند و مسافران نیز تا جای امکان از مسافرت در شب بپرهیزند.
    کد خبر

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو