فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران:

نرخ سرویس مدارس ۱۰ درصد افزایش یافت

عصر خودرو- قنادان با اشاره به اینکه نرخ سرویس مدارس در سال جاری بر اساس مسافت و نوع خودرو محاسبه شده گفت: به طور توسط نرخ‌ها نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

نرخ سرویس مدارس ۱۰ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در پایان بررسی لایحه نرخ سرویس مدارس در جمع خبرنگاران گفت: چون در تیر ماه ابلاغیه وزیر کشور در مورد دستور العمل اجرایی جدید سرویس مدارس با امضای مشترک وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد، سوء تفاهماتی وجود دارد.
    مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران تصریح کرد: آن چه که در دستورالعمل مقرر شده، دو نرخ است؛ یک نرخ شامل آن مبلغی است که والدین پرداخت می‌کنند و دستور العمل اجرایی اشاره شده است که باید در کارگروه ماده 18 تصویب شود و بعد از آن که تصویب شد به تأیید فرماندار برسد و سپس اعمال شود.

    وی در خصوص مبالغی که والدین باید پرداخت کنند اظهار کرد: نرخ دیگری باید در شورای شهر به تصویب برسد که ماده 13 این آیین‌نامه است که اشاره شده مبلغی که به رانندگان سرویس‌ها پرداخت می‌شود، نرخی  است که کارگروه ماده 18 تعیین می‌کند؛ با این تفاوت که این نرخ باید در شورای شهر هم به تصویب برسد.

    قنادان افزود: آن چه که اتفاق افتاده و ما هم مصوبه آن را داریم نامه‌ای است که در 23 تیر 97 به  تأیید فرمانداری رسیده است.

    مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه جدول نرخ مدارس امسال خیلی  به جزئیات پرداخته است گفت: نرخ ها بر اساس میزان مسافت، نوع خودرو در مناطق مختلف شهری تعیین شده است و نکته مهم آن است که اطلاعات مبنایی برای محاسبه این نرخ بر این مبنا بود که همه اعداد مبالغ پرداختی در سال‌های گذشته  استخراج شد و پس از بررسی آن‌ها تصمیم گرفته شد که این مبالغ 10 درصد افزایش یابند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط