فونیکسریمکسبهتام

توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره تانکر حادثه‌دیده در نطنز

عصر خودرو- کاهی گفت:تانکر سوخت حادثه‌دیده در جاده نطنز اگرچه زیر پوشش پیمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بوده ، اما در زمان حادثه غیرفعال بوده است.

توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره تانکر حادثه‌دیده در نطنز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد:تانکر سوخت حادثه‌دیده در تصادف شامگاه دوشنبه (26 شهریورماه) در جاده نطنز اگرچه زیر پوشش پیمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بوده است، اما در زمان حادثه غیرفعال بوده و در حال حمل مواد سوختنی و هیدروکربوری شرکت ملی پخش نبوده است.
    وی ادامه داد:این تانکر از اراک به سمت اردکان یزد در حال تردد بوده است که در اثر تصادف با یک دستگاه اتوبوس دچار حادثه می‌شود و دلیل آن خواب‌آلودگی راننده اتوبوس اعلام شده است، متاسفانه تعدادی از مسافران اتوبوس کشته و مصدوم شدند.

    سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد:درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان را در این حادثه تسلیت گفت و ضمن ابراز تاسف از این حادثه، برای بازماندگان آرزوی صبر کرد.

    کاهی گفت:این حادثه ساعت 11 و 30 دقیقه دوشنبه شب در جاده کاشان، 25 کیلومتری شهرستان نظنز رخ داد و طی آن یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم کرمان بود، پس از برخورد با یک تانکر، واژگون شد و در باند مخالف آتش گرفت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط