فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو پاریس (۲)

جدیدترین مدل مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه پاریس

عصر خودرو-شرکت خودروسازی مرسدس بنز ،در یک تیزر توسعه‌ای- مقایسه‌ای جدیدترین نسل GLE خود را در آستانه نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش گذاشت.

جدیدترین مدل مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه پاریس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳:۰۰
  • جدیدترین مدل مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه پاریس
  • جدیدترین مدل مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه پاریس
  • جدیدترین مدل مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه پاریس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، مرسدس در خصوص این SUV اظهار کرده که این خودرو اثری متفاوت از ترکیب " احساس و هوشمندی" است. شخصیت و ماهیت این خودرو در زیبایی بی‌حد و مرز ، ترکیب آن با فناوری درجه بالا و ساختارهای ویژه مشهود است. شاید برخی از کلمات در توصیف این خودرو کمی اغراقانه به نظر برسند، اما جایگزین شدن مجموعه‌های بهتر در مدل جدید GLE این تصور زیبایی و هوشمندی را برای شما هم به وجود خواهد آورد.
در نمای جلو مدل 2019 GLE، شاهد چراغ‌های جذاب‌تر، جلوپنجره بازطراحی شده و دریچه‌های هوای متفاوت هستیم. در این خودرو همچنین از رینگ‌های جدید 18 تا 22 اینچی استفاده می‌شود و ستون C در خودرو به گونه‌ای تغییر کرده که تا نمای انتهایی خودرو متفاوت به نظر رسد. این طراحی با چراغ‌های عقبی باریک و کشیده کامل شده است.
مرسدس بنز به شکلی گسترده روی بهبود فضای داخلی GLE کار کرده تا فاصله محوری خودرو در این مدل 80 میلی‌متر گسترش یابد.و با این آمار مسافران با 69 میلی‌متر فضای پای بیشتر و 33 میلی‌متر فضای اضافی برای سر خود مواجه خواهند شد. فضای بار در این خودرو به 825 لیتر رسیده و با تاکردن صندلی‌های ردیف دوم به بیش از 2055 لیتر خواهد رسید.

مانند کلاس A خودروهای GLA جدید نیز از آخرین نسل MBUX بهره می‌برند، و کاربران بنز از سیستم اطلاعات و سرگرمی شامل دو صفحه نمایش 12.3 اینچی استاندارد می شود، استفاده خواهند کرد.

مرسدس بنز GLE 2019، به یک موتور 6 سیلندر خطی 3 لیتری 450 مدل "4 ماتیک" مجهز شده و قطعا نباید مدل‌های مختلف دیزلی، پلاگین هیبرید، الکتریکی این خودرو که احتمالا در قدم‌های بعدی معرفی می‌شوند را از قلم انداخت.

انتظار می‌رود یک GLE 450 4MATIC که در هماهنگی کامل یک 3 لیتری 6 سیلندر و یک مجموعه فناورانه 48 ولتی کار می‌کند، با گشتاور 500 نیوتن‌متری توانی حدود 367 اسب بخار قدرت تولید کند.
تمام انواع GLE های 2019 به یک سامانه انتقال قدرت 9G-TRONIC خودکار مجهزند که شامل یک محفظه انتقالی متصل به کلاچ چند دیسکی با قابلیت کنترل الکترونیکی است. چنین ویژگی‌ای باعث انتقال متغیر گشتاور بین محورها شده که در حین حرکت آفرودی فوق‌العاده ظاهر می‌شود.
سازنده آلمانی GLE جدید را به آخرین نسل از سیستم‌های کمک راننده مجهز کرده که از میان آنها می‌توان به تنظیم گر سرعت و فاصله با خودروی پیش‌رو، سیستم کمکی "استاپ- حرکت" فعال، سیستم کمکی فعال فرمان، سیستم فعال تنظیم کننده فاصله و ترمز فعال کمکی اشاره کرد. البته نباید سامانه شناساگر نقاط کور و هشدار دهنده خروج رافراموش کرد. قابلیت مانورپذیری کمکی نیز به صورت اختیاری در سراسر اروپا به فروش خواهد رسید.

این مرسدس GLE در مدل‌های مختلف در اوایل سال 2019 در اروپا و آمریکا به فروش می‌رسد و کمی بعد وارد چین خواهد شد. گفتنی است که اکثر این خودروها در کارخانه آلابامای بنز تولید خواهند شد.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو